25 jaar Parametric Release

Het is precies 25 jaar geleden dat de eerste Parametric Release (PR) werd uitgegeven. En deze maand is nummer 73 op de mat gevallen bij alle leden van SVN. Er is in die 25 jaar heel veel veranderd binnen ons vakgebied en daar zijn we heel trots op!

Sommige uitdagingen blijven, zoals bijvoorbeeld; hoe betrek je je collega’s bij alle ontwikkelingen en hoe zorg je dat er kennis wordt gedeeld. Hoe kunnen we toekomstbestendig opleiden. Hoe sluit onderwijs aan op de arbeidsmarkt. Hoe maken we nieuwe collega’s enthousiast voor ons mooie vak. In de laatste editie van de PR zijn veel artikelen gewijd aan deze onderwerpen.

Geweldig om te lezen dat René Vis, toen voorzitter Centrale Sterilisatie Club, al vanaf het eerste moment betrokken is geweest bij de uitgave van de PR. Op pagina 16 worden de redactieleden van de huidige PR-commissie aan jullie voorgesteld. René van toen en nu. Zoek de verschillen!

René Vis

Vacatures werkgroepen en commissies

Zoek je een nieuwe uitdaging? Lijkt het je leuk wat te kunnen betekenen voor je collega’s? Dan is SVN op zoek naar jou. SVN wil kennis delen met iedereen die betrokken is bij een CSA. SVN heeft diverse werkgroepen en commissies waar enthousiaste leden aandachtsgebieden bespreken en daarover contact onderhouden en advies uitbrengen aan het bestuur.

Heeft accreditatie, opleiding, kennis delen via het maken van video’s of het NEN platform duurzaamheid & medische hulpmiddelen jouw interesse? Vraag informatie op bij één van de commissies of werkgroepen die SVN heeft.

Bekijk de commissies en werkgroepen