CSA inthespotlight

Zet jouw CSA in the spotlight

De PR nummer 75 staat in het teken van jouw CSA in the spotlight! Als je werkt op de CSA dan ben je vertrouwd met de omgeving en werkwijzen binnen je eigen organisatie. Maar het is altijd leuk om jouw CSA-collega’s, dichtbij of veraf, te leren kennen en even ‘te gluren bij de buren’. Wie weet wat je ziet en wat je daarvan kunt opsteken.

Voor onze eerstvolgende uitgave, dat wordt de 75ste editie, zijn we op zoek naar CSA’s die zich willen presenteren en informatie met de buren willen delen.

Die informatie is dan bijvoorbeeld de samenstelling van het team, productie, openingstijden en machinepark. Daarnaast is het ook leuk om specifieke projecten te delen binnen jullie CSA die hebben bijgedragen aan verbetering van de scholing, samenwerking binnen het team of met de OK, kwaliteitscontrole, een nieuwe CSA of plannen voor een verbouwing. En uiteraard is het leuk om foto’s van het team of de afdeling toe te voegen.

Het gaat erom dat je de ‘gordijnen even opendoet’ zodat je collega’s van de andere CSA’s bij je binnen kunnen kijken. The spotlight op je eigen CSA moet zijn wat jijzelf graag zou willen weten van een andere CSA.

Schrijf een spraakmakend artikel over jouw CSA en stuur dit met leuke foto’s voor 1 maart 2024 naar redactie@sterilisatievereniging.nl. Dan staat jouw CSA in de volgende Parametric Release in the spotlight!