SVN sokken winnaars

Winnaars SVN sokken

In eerdere berichten kondigden wij aan dat je kans kon maken op ludieke SVN sokken. Inmiddels (28 april 2022) hebben we 305 volgers op LinkedIn en 203 volgers op Instagram.

Dit keer is de winnaar van LinkedIn Mark Rietveld en de winnaar van Instagram Marijke (Marijke_and_the_fam). Van harte gefeliciteerd! Als jullie een berichtje sturen naar Linda Bekkers van het secretariaat via secretariaat@sterilisatievereniging.nl met jullie adresgegevens, dan zorgt zij ervoor dat jullie de mooie SVN sokken toegestuurd krijgen.

Volg jij ons al op LinkedIn en/of Instagram? Doen hoor. Wij verloten de SVN sokken weer bij 400 volgers op LinkedIn en bij 300 volgers op Instagram. Wie weet maak jij dan ook kans op dit collector’s itemBreng al jouw collega’s op de hoogte en laat ze de pagina’s volgen. Hoe meer volgers hoe meer kennis we kunnen delen bij SVN.

Eerdere winnaars

Winnaar LinkedIn Remco Keck (ruim 250 volgers) en winnaar Instagram Margriet Knol van Veenen (ruim 150 volgers).