Bedrijfslid Getinge

Binnen onze vereniging hebben we een grote groep bedrijfsleden. Op deze pagina vind je ze allemaal terug. Ook bedrijfsleden zijn heel belangrijk voor SVN, want door kennis te delen met elkaar zorgen we samen voor diverse innovaties binnen ons vakgebied. In deze rubriek komt een bedrijfslid aan het woord. Dit keer is dat Getinge.

Korte introductie van jullie bedrijf. Wie zijn jullie?

Getinge is een wereldwijde leverancier van innovatieve oplossingen voor intensive care, cardiovasculaire procedures, operatiekamers, sterilisatieafdelingen en de life science sector. Met de vaste overtuiging dat iedereen toegang dient te hebben tot de best mogelijke zorg, bieden we onze klanten producten en oplossingen om klinische resultaten te verbeteren en workflows te optimaliseren. Getinge heeft wereldwijd meer dan 10.000 mensen in dienst en de producten worden verkocht in meer dan 135 landen.

Sinds wanneer zijn jullie bedrijfslid van SVN en waarom?

Voor medewerkers in de gezondheidszorg is het van groot belang om voortdurend nieuwe kennis op te doen, op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen en ervaringen uit te wisselen met collega’s. Dat geldt ook voor iedereen die zich bezighoudt met reiniging, desinfectie, sterilisatie en beheer van medische hulpmiddelen. SVN biedt professionals uit het hele land de mogelijkheid om kennis op te doen en te delen, en bij Getinge ondersteunen we dit graag. Daarom zijn we al meer dan 20 jaar bedrijfslid van SVN.

Wat is de toegevoegde waarde van de door jullie geleverde producten en/of diensten en wat maakt dit zo uniek?

Wij leveren we niet alleen apparatuur, maar zorgen voor een totaaloplossing. Als partner denken we actief met je mee en zoeken we samen naar een passende oplossing voor jouw afdeling of organisatie. Om je zo goed mogelijk te ondersteunen, kijken we hierbij naar het totaalplaatje. Welk product heeft de meeste toegevoegde waarde voor jou? Welke financiële oplossingen bieden we aan? Tevens ondersteunen we bij planning en ontwerp, projectimplementatie en training van personeel.

Als jouw servicepartner werken we met je samen om zowel kansen als uitdagingen te identificeren, resultaten te verbeteren en je gebruik van middelen te optimaliseren. Bijvoorbeeld met behulp van onze softwareoplossingen. Altijd strevend naar sterkere en bewezen meerwaarde voor jouw ziekenhuis en afgestemd op jouw operationele en financiële doelstellingen.

Hoe kijken jullie als bedrijfslid naar de toekomst voor wat betreft innovaties, ontwikkelingen of andere belangrijke zaken?

Omdat wij niet alleen leverancier maar ook fabrikant zijn van de oplossingen die wij aanbieden, zijn wij voortdurend bezig met de verdere ontwikkeling van onze producten. We werken hierbij intensief samen met (klinische) experts, partners en eindgebruikers van de producten, om ervoor te zorgen dat onze oplossingen aansluiten bij de wensen en vereisten vanuit de markt.

Duurzaamheid is bij Getinge een integraal onderdeel van onze passie voor het leven. Wij hebben grote ambities op het gebied van duurzame waardecreatie. Stap voor stap willen we het verschil maken door bij te dragen aan een duurzame samenleving, zowel ecologisch als sociaal. Door onze klanten, medewerkers en de planeet te respecteren bij alles wat we doen, hebben we een positieve impact op de samenleving, vandaag en in de toekomst.

Door EcoDesign-principes te gebruiken bij het ontwerpen van producten, met speciale aandacht voor de milieu-impact gedurende hun hele levenscyclus, minimaliseren we het gebruik van materialen, zorgen we ervoor dat onze producten recyclebaar zijn en helpen we onze klanten hun verbruik van energie, water en andere verbruiksartikelen te verminderen. Samen gaan we een groenere toekomst tegemoet.

Getinge Netherlands B.V.
Oscar Romerolaan 3
1216 TJ  Hilversum

Website: getinge.com
E-mail: info.nl@getinge.com
Contactpersoon: René Stenvers & Egbert Moed

Getinge

Meer informatie

Wil je ook graag bedrijfslid worden en weten wat de mogelijkheden zijn? Neem contact op met Patrick Molendijk via patrickmolendijk@sterilisatievereniging.nl.

Patrick Molendijk