WFHSS 2020 online

Het WFHSS 2020-congres gaat virtueel

Doe mee met deze opwindende ervaring! De pandemie COVID-19 heeft ons model van persoonlijke ontmoetingen op de proef gesteld. Om zich aan de huidige situatie aan te passen, heeft de WFHSS-raad besloten om het 21e Wereldsterilisatiecongres in Macao / Hong Kong om te vormen tot een volledig virtuele bijeenkomst.

Het Wetenschappelijk Organisatiecomité heeft zich ingespannen om het programma aan te passen, voortbouwend op de opwindende thema’s die al zijn ontwikkeld, met behoud van ons principe van hoge kwaliteit voor de bijeenkomst.

We zijn toegewijd aan het waarborgen van een maximale wereldwijde bereik van de vergadering aan al onze leden en partners, op een veilige en toegankelijke manier. Het ontmoetingsplatform biedt nieuwe en opwindende mogelijkheden voor leren, discussiëren en ontdekken. Zoals altijd is de deelname en betrokkenheid van onze leden, collega’s en partners wat het WFHSS Congres tot zo’n hoogtepunt van het jaar maakt.

We kijken uit naar uw komst in onze digitale platform.

Geniet WFHSS 2020 Digital Day!

Het organiserend en wetenschappelijk comité van de WFHSS.

Bezoek de website van het congres