Treant

Treant | Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen (MSMH)

Treant zoekt per direct een ervaren medewerker steriele medische hulpmiddelen (MSMH) voor de Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA) van onze drie locaties in Emmen, Hoogeveen en Stadskanaal. Je taken bestaan uit reiniging, desinfectie, assemblage, controle en sterilisatie van gebruikte medische hulpmiddelen en de logistiek en het beheer ervan. Er wordt gewerkt conform de vigerende wet- en regelgeving en het kwaliteitshandboek. Naast de algemene werkzaamheden zijn er specifieke taken te verrichten op het gebied van desinfectie van endoscopen. Er is nauwe samenwerking met de medewerkers van het operatiecomplex, poliklinieken en endoscopieafdeling. Om 24 uur per dag onze diensten te kunnen aanbieden, word je volgens rooster ingepland voor de weekend- en bereikbaarheidsdiensten. MSMH is een leuke, veelzijdige functie waarbij je vaak moet lopen en tillen, dit afgewisseld met zittend werk.

Het team

Je gaat werken op de afdeling CSA en de Centrale Scopenreiniging en Desinfectie. De afdeling wordt aangestuurd door de teamleider en het hoofd en je wordt ingezet op alle drie de locaties in Emmen, Hoogeveen en Stadskanaal.

Jij bent de ideale kandidaat

Je bent een enthousiaste collega die beschikt over minimaal mbo 3 niveau met het MSMH diploma (mbo 3 niveau). Je hebt een goede conditie, je hebt kennis van en gevoel voor hygiƫne en techniek, ook kun je zowel zelfstandig als in teamverband werken waarbij je flexibel inzetbaar bent in alle ziekenhuislocaties van Treant. Ordelijk en oplettend zijn, zit in jouw genen, ook beschik je over goede communicatieve vaardigheden. Als je je ook in de kernwaarden van Treant kunt vinden: Toegewijd, Innovatief en Samen, dan lezen we graag je brief!

Nieuwsgierig geworden? Lees de volledige vacature en solliciteer direct!