Pharmalabel

Bedrijfslid Pharmalabel

Binnen onze vereniging hebben we een grote groep bedrijfsleden. Op deze pagina vind je ze allemaal terug. Ook bedrijfsleden zijn heel belangrijk voor SVN, want door kennis te delen met elkaar zorgen we samen voor diverse innovaties binnen ons vakgebied. In deze rubriek komt een bedrijfslid aan het woord. Dit keer is dat Pharmalabel BV.

Korte introductie van jullie bedrijf. Wie zijn jullie?

Pharmalabel richt zich van oudsher voornamelijk op de internationale markt van etiketten ten behoeve van de farmaceutische en medische sector. De doelgroep ‘sterilisatie’ met onder andere de indicatoretiketten welke zijn voorzien van inkt waarvan de kleur omslaat tijdens het sterilisatieproces, speelt hierin een steeds belangrijkere rol.

Sinds wanneer zijn jullie bedrijfslid van SVN en waarom?

2016 – Voor Pharmalabel is SVN een ideaal platform om kennis te vergaren en binnen onze doelgroep van Nederlandse ziekenhuizen te netwerken. Op deze manier staan we nog dichter bij onze klanten, zien we wat er speelt binnen de sector, en kunnen we onze klanten beter adviseren en ondersteunen bij hun vragen en wensen.

Wat is de toegevoegde waarde van de door jullie geleverde producten en/of diensten en wat maakt dit zo uniek?

Pharmalabel levert maatwerk voor iedere individuele klant en gaat altijd uit van de wens van gebruikers op de Centrale Sterilisatie Afdeling. Onze producten worden vervaardigd uit hoogwaardige materialen en worden met de grootste zorg geproduceerd en voorzien van controlegrendels die in de farmaceutische en medische sector gebruikelijk zijn.

Hoe kijken jullie als bedrijfslid naar de toekomst voor wat betreft innovaties, ontwikkelingen of andere belangrijke zaken?

Dagelijks zijn we bezig met onderzoek naar nieuwe materialen waar de markt om vraagt. Zo staat duurzaamheid momenteel hoog op de lijst. We kijken hierbij naar toepassingen waarbij zoveel mogelijk wordt getracht om de afvalstroom terug te brengen.

PHARMALABEL BV
Vaartveld 15a
4704 SE Roosendaal

Website: www.pharmalabel.nl
E-mail: elisa.lauwerys@pharmalabel.nl
Contactpersoon: Elisa Lauwerys

Pharmalabel

Meer informatie

Wil je ook graag bedrijfslid worden en weten wat de mogelijkheden zijn? Neem contact op met Patrick Molendijk via patrickmolendijk@sterilisatievereniging.nl.

Patrick Molendijk