UMC Utrecht

UMC Utrecht | Medewerker steriele medische hulpmiddelen (CSA)

Kom jij ons team op de Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA) versterken? Als medewerker steriele medische hulpmiddelen ben je onmisbaar binnen het OK-complex en krijg je allerlei mogelijkheden om jezelf persoonlijk en professioneel te ontwikkelen.

Als medewerker steriele medische hulpmiddelen (MSMH) kom je het team van de sterilisatieafdeling van het UMC Utrecht versterken. Van het reinigen en desinfecteren tot het samenstellen van instrumentensets; jouw taken zijn divers, boeiend én belangrijk. Door jouw inzet zijn de instrumenten weer veilig te gebruiken tijdens een volgende operatie.

Dit is waarom jij op de CSA in het UMC Utrecht wil werken:

• De ontwikkelmogelijkheden liggen voor je open. Zo kun je leerlingen begeleiden en zo jouw bijdrage leveren aan toekomstige MSMH’ers of een opleiding en cursussen volgen naast je dienstverband.
  • Op onze CSA werk je met hypermoderne automatiseringssystemen, robotica en 3D implantaten. In de nieuwste technieken blijven we investeren.
  • Je kunt je verdiepen in specifieke ingrepen en steeds nieuw instrumentarium. Ook verwerk je kinderinstrumentarium uit het Wilhelmina Kinderziekenhuis, wat jouw werk extra afwisselend maakt.
  • Jouw ideeën en betrokkenheid met de afdeling en keuzes zijn heel welkom. Je kan meedenken in werkgroepen en projecten ter verbetering van allerlei zaken.
  • Bij ons ben je onderdeel van het groter geheel. Je kunt klinische lessen geven en volgen, meekijken met operaties en jouw vragen stellen om ook daar meer over te weten te komen.

Nieuwsgierig geworden? Lees de volledige vacature en solliciteer direct!