Ziekenhuis Gelderse Vallei

Ziekenhuis Gelderse Vallei | Coördinator centrale sterilisatie afdeling (CSA)

Afdeling: CSA
Dienstverband: Contract
Niveau: mbo
Werkervaring: starter,ervaren
Aantal uren: 36 uur per week
Salaris: € 2.254 – € 3.468 bruto per maand

Kom jij als leidinggevende ons team van de CSA versterken? Heb jij oog voor kwaliteit en innovatie en wil je graag direct bijdragen aan de beste zorg? Maak kennis met Ziekenhuis Gelderse Vallei!

Jouw baan
In de rol van coördinator CSA creëer je een leer- en werkklimaat waarin de medewerkers samen met jou het werkproces op optimale wijze ondersteunen. Je staat garant voor tevreden medewerkers en je zorgt ervoor dat zij zich goed verder ontwikkelen binnen het vakgebied. Naast de dagelijkse coördinatie ontwikkel je mede het CSA beleid en je past dit beleid toe binnen de kaders van de afdeling. Je draagt zorg voor een continue kwaliteitsverbetering door het borgen van (werk)processen en door oog te hebben voor innovatie en ontwikkelingen op jouw afdeling. Je legt in deze functie verantwoording af aan de afdelingsmanager CSA.

Wat krijg je

• een contract voor 36 uur per week, met de intentie tot een langdurige samenwerking
  • een salaris in FWG 45 van de CAO Ziekenhuizen (minimaal €2.254,- en maximaal €3.468,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week). Inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring
  • een vaste eindejaarsuitkering, een vakantietoeslag van 8,33% en deelname aan het Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW)
  • wij belonen graag jouw inzet door samen met jou te kijken naar je persoonlijke ontwikkeling
  • we bieden diverse e-learnings via GoodHabitz (Minerva) rondom de thema’s vitaliteit & gezondheid. Ook is er een spreekuur sport en bewegen of volg een training omgaan met stress
  • geniet dagelijks van verse, gezonde producten in ons personeelsrestaurant
  • financieel voordeel via het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden, zoals korting op je sportabonnement, korting op de aanschaf van een fiets of een matras
  • aantrekkelijke collectiviteitskorting op je (zorg)verzekering

Hier ga je werken
De Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA) bestaat uit circa 28 fte. Collega’s van de CSA werken nauw samen teneinde zorg te dragen voor de reiniging, desinfectie en sterilisatie van medische hulpmiddelen. De afdeling CSA valt onder de verantwoordelijkheid van het facilitair bedrijf, als onderdeel van de afdeling Inkoop en Logistiek.
De afdeling CSA heeft een klantverhouding met zowel interne- als externe relaties.
De focus voor de ontwikkeling van de CSA ligt op gebied van kwaliteit, HRM, en de planning- en logistieke processen. Daarnaast is een efficiënte en effectieve inzet van middelen van belang en kenmerkt de bedrijfsvoering zich door een bedrijfsmatige aanpak.

Wij investeren continu in het vergroten van de kennis en de ontwikkeling van iedereen die werkzaam is binnen ZGV met als doel verhoging van de kwaliteit van de patiëntenzorg. Naast excellente patiëntenzorg is opleiden een tweede kerntaak van ZGV.

Wat breng je mee

• MBO- (management) opleiding succesvol afgerond, bij voorkeur aangevuld met minimaal 2 jaar vakinhoudelijke ervaring in een vergelijkbare functie
  • opleiding op het gebied van reiniging, desinfectie en sterilisatietechnieken is een vereiste
  • je brengt vanuit verbinding en positiviteit medewerkers in beweging
  • je bent toegankelijk en je weet zakelijkheid en professionaliteit te combineren met humor
  • stressbestendig, dynamisch en enthousiasmerend zijn kernwoorden die goed bij je passen
  • sterke communicatieve vaardigheden en een positief kritische instelling

Solliciteren of meer informatie
Wij ontvangen graag uiterlijk 1 augustus a.s. je cv en motivatie via deze link.

Liever eerst sfeer proeven bij ons op de afdeling?

We verzorgen graag een rondleiding of loop een dagdeel bij ons mee. Jetty Baars, teamleider CSA, staat je graag te woord via 0318-435992. De eerste ronde sollicitatiegesprekken staan gepland op 9 of 10 augustus aanstaande.

Bij voldoende geschikte kandidaten kunnen wij de vacature eerder sluiten, reageer daarom snel!

N.B. Je krijgt van ons altijd een reactie op je sollicitatie. Het kan gebeuren dat deze in je spambox terecht komt! Check deze dus regelmatig

ACQUISITIE N.A.V. DEZE ADVERTENTIE WORDT NIET OP PRIJS GESTELD