Ziekenhuis Gelderse Vallei | Coördinator CSA

Ziekenhuis Gelderse Vallei

Jouw baan

Als coördinator ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van de dagelijkse werkzaamheden van de CSA. Deze coördinatie realiseer je door het creëren van een leer- en werkklimaat, waarin je medewerkers het zorgproces optimaal ondersteunen. De tevredenheid en ontwikkeling van je medewerkers binnen het vakgebied zijn hierbij erg belangrijk. Naast de dagelijkse coördinatie ontwikkel je mede het CSA beleid en pas je dit beleid toe binnen de kaders van de eenheid. Ook ben je mede verantwoordelijk voor continue kwaliteitsverbetering en innovatie op je afdeling en neem je deel aan projecten.

Hier ga je werken

De Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA) bestaat uit circa 28 fte en is verantwoordelijk voor de reiniging, desinfectie en sterilisatie van medische hulpmiddelen. De afdeling valt onder de verantwoordelijkheid van het facilitair bedrijf, als onderdeel van de afdeling Inkoop en Logistiek. De afdeling heeft een klantverhouding met het OKC en andere afdelingen binnen en buiten het ziekenhuis. De focus voor de ontwikkeling van de afdeling ligt op gebied van kwaliteit, HRM, en de planning- en logistieke processen. Daarnaast is een efficiënte en effectieve inzet van middelen van belang en kenmerkt de bedrijfsvoering zich door een bedrijfsmatige aanpak.

Wat breng je mee

• minimaal een MBO (management) opleiding succesvol afgerond
  • opleiding op het gebied van reiniging, desinfectie en sterilisatietechnieken is een vereiste
  • bij voorkeur ervaring in een vergelijkbare functie
  • zowel goed zelfstandig als in teamverband kunnen werken, je bent een stevige persoonlijkheid, toegankelijk en weet zakelijkheid en professionaliteit te combineren met humor
  • stressbestendig, dynamisch en enthousiasmerend zijn kernwoorden die goed bij je passen
  • goede communicatieve vaardigheden en een positief kritische instelling.

Wat krijg je terug

• een afwisselende en uitdagende baan in een dynamisch ziekenhuis van 36 uur per week
  • de functie is gewaardeerd in schaal 45 van de cao Ziekenhuizen (minimaal € 2.251,- en maximaal € 3.225,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband)
  • arbeidsvoorwaarden conform de cao Ziekenhuizen: wij bieden onder andere een vaste eindejaarsuitkering en een vakantietoeslag van 8,33%, een reiskostenvergoeding woon-werkverkeer en diverse opleidingsmogelijkheden
  • aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden passend bij onze speerpunten, zoals korting op je sportabonnement

Direct solliciteren of meer informatie

Interesse in deze functie? Solliciteer dan nu via deze link. Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Jetty Baars afdelingsmanager CSA, via 0318 43 5992. Zij vertelt je graag meer.

Functie Coördinator CSA
Afdeling Centrale Sterilisatie Afdeling
Dienstverband Onbepaalde tijd
Aantal uren 36 uur per week