Amsterdam UMC | Medewerker steriele medische hulpmiddelen

Aantal uren: 3236 uur per week
Vakgebied: Operatiekamers

Wat ga je doen

Artsen en verpleegkundigen gebruiken dagelijks talloze hulpmiddelen om mensen te verzorgen, onderzoeken en opereren. Als medewerker steriele medische hulpmiddelen haal jij deze instrumenten samen met je collega’s op. Jij controleert of de instrumenten onbeschadigd zijn. Zo ja, dan reinig, ontsmet, steriliseer en verpak je de instrumenten. Dit is zeer precies en verantwoordelijk werk, want artsen en patiënten moeten ervan op aan kunnen dat de instrumenten perfect in orde zijn. Als nieuw, dus!

Wat we van je verwachten

• Je bent in het bezit van het diploma MSMH (ROC) niveau 3 óf je bent in bezit van LOI diploma MSMH;
  • Je hebt (bij voorkeur) aantoonbare werkervaring als medewerker steriele medische hulpmiddelen;
  • Je wilt onderdeel zijn van een afdeling in ontwikkeling en graag je bijdrage leveren aan verbeteringen;
  • Je werkt graag samen in een team en hebt oog voor je collega’s;
  • Je bent bereid in wisseldiensten te werken;

Herken jij je in het bovenstaande profiel, dan lezen we graag terug in je motivatie waaruit blijkt dat je bent enthousiast over het vak!

Waar ga je werken

De centrale sterilistatie afdeling, afgekort CSA, is van groot belang voor Amsterdam UMC. De CSA is een groeiende en sterk ontwikkelende afdeling waar je samen met een enthousiast dagelijks zorgt voor de verwerking van al het instrumentarium.

Amsterdam UMC heeft 2 locaties, locatie VUmc en locatie AMC. Je komt te werken op 1 van de 2 locaties maar je bent ook flexibel als je collega’s op de andere locatie je nodig hebben. De afdeling CSA is in ontwikkeling en je vindt het leuk en je voelt je uitgedaagd om hier een belangrijke bijdrage aan te leveren.

In locatie AMC wordt heel hard gewerkt aan een nieuwe afdeling. Hierin wordt in de komende jaren gewerkt aan nieuwe apparatuur en ruimte. We bouwen hierin aan een afdeling waarin met trots gewerkt kan worden!

Wat we je bieden

Salarisschaal  5: 1931 tot 2756 euro bruto bij een fulltime dienstverband (afhankelijk van opleiding en ervaring).

• Naast een goed basissalaris bieden we onder andere 8,3% eindejaarsuitkering en 8% vakantietoeslag. Wil jij weten wat je gaat verdienen?  Bereken dan hier jouw netto salaris (onder voorbehoud).
  • Je pensioen wordt opgebouwd bij het ABP. VUmc draagt 70% van deze premie bij.
  • Wij vergoeden 75% van je OV reiskosten en bieden daarnaast een fietsregeling.
  • Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van onze online leeromgeving GoodHabitz.
  • In eerste instantie bieden wij jou een jaarcontract, met uitzicht op een vast dienstverband.

Voor meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden kijk op onze website.

Als je in roosterdienst werkt en je dienst begint na 12.00 uur of in het weekend, dan kom je voor locatie VUmc in aanmerking voor een roosterparkeervergunning.

Een screening kan onderdeel zijn van de selectieprocedure. Het aanvragen van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) is voor iedere nieuwe medewerker verplicht.

Klik hier voor meer informatie over de screeningsprocedure en of deze op jou van toepassing is.

Ben je werkzaam in een zorggerelateerde functie, dan is een aanstellingskeuring onderdeel van jouw selectieprocedure.

Bijzonderheden

Voor inhoudelijke informatie kun je terecht bij:

Locatie VUmc : Loes van Collem, teamleider, via telefoonnummer 06 – 27 28 30 47

Locatie AMC: Mirande Kreeft, teamleider, via telefoonnummer: 020 – 566 2910

Onderdeel van de sollicitatieprocedure is een dagdeel meelopen op de afdeling en na een positief resultaat zullen er nog twee gesprekken volgen.

Mocht je voorkeur hebben voor locatie VUmc of AMC, vermeld dit dan in je brief.

Laten we kennismaken

Voor inhoudelijke informatie kun je terecht bij Loes van Collem, teamleider VUmc/Mirande Kreeft Teamleider AMC, via telefoonnummer: 020 – 444 56 35.
Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kun je terecht bij Lieke Stoelers , corporate recruiter, via telefoonnummer: 020 – 444 56 35.

Je kan tot en met zondag, 29 maart 2020 solliciteren via deze link.