Reinier de Graaf | Projectcoördinator

Combister vacature
Na elke operatieve ingreep moeten de medische hulpmiddelen getransporteerd, gereinigd, gecontroleerd, samengesteld, verpakt en gesteriliseerd worden. Dit hele proces wordt door Combi-Ster uitgevoerd. Onze klanten zijn o.a. de ziekenhuizen in de regio Haaglanden. “Ik ben er trots op hoe we dit doen binnen Combi-Ster want we hebben het werk goed in de vingers. We zijn niet voor niets al lange tijd ISO gecertificeerd. Maar we kunnen beter!” Zo vertelt Christa, directeur Combi-Ster.
“We willen de diverse processen binnen ons bedrijf nog beter borgen, zodat alle neuzen dezelfde kant op (blijven) staan. We willen slagvaardig blijven. We willen flexibel kunnen inspelen op de behoeften van onze klanten. Dit kan alleen als de bedrijfsprocessen goed geborgd zijn en blijven.”
Houd jij van projectmatig werken, processen te analyseren en met je voeten in de klei te blijven staan? Dan zit je bij ons goed!

Jouw werkdag

• Je onderzoekt en analyseert interne bedrijfsprocessen voor o.a. de afdeling productie, klantenservice, logistiek en instrumentenbeheer.
  • Daarna zorg je ervoor om deze, samen met het team, te implementeren. Hierbij gebruik je o.a. de LLS (Lean Six Sigma) methodiek
  • De functie van projectcoördinator is nieuw binnen de organisatie wat het voor jou nog boeiender maakt. Je werkt organisatie breed, het werk is heel divers en het geeft/vraagt flexibiliteit.
  • Het ene moment loop je bijvoorbeeld mee op de sterilisatieafdeling, het volgende moment maak je een plan voor het (opnieuw)implementeren van een dagstart en daarna sluit je weer aan bij een managementoverleg waarin je je plan presenteert maar ook je oren openhoudt voor andere verbeterkansen.

Jouw kwaliteiten

• Analytisch vermogen: Je doorziet bedrijfsprocessen, weet de vinger op de zere plek te leggen en kunt deze op heldere wijze benoemen.
  • Initiatiefrijk en resultaatgericht: je bent in staat om resultaten te realiseren en daarbij door te zetten. Je onderneemt zelf doelgericht actie en wacht niet af tot het werk naar jou toe komt
  • Creatief, oplossingsgericht: je denkt in oplossingen en weet hierbij de verbinding te leggen tussen wat bedrijfsmatig noodzakelijk is en hoe dit werkbaar is en blijft in de praktijk
  • Met jouw enthousiaste en positieve instelling en manier van communiceren ben je in staat mensen te motiveren en mee te nemen in veranderingen. Je kunt goed omgaan met eventuele weerstand en tegengestelde belangen.

Lees de volledige vacature en solliciteer direct!