Reinier de Graaf | Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen (MSMH)

Combister

Zonder jouw werk, staat een complete operatiekamer stil. Ieder moment wordt er van jou, medewerker steriele medische hulpmiddelen (MSMH) weer een topprestatie verwacht. Je bent flexibel in situaties dat de nood hoog is als er bepaalde netten niet of onvolledig zijn. Dan ben jij op je best, snel schakelen in het belang van de patiënt of klant. Jij bent georganiseerd en weet als geen ander hoe om te gaan met deze druk.
Daarnaast verwachten onze klanten ook een optimaal beheer van medisch instrumenten voorraad en dat verwachten wij ook van de medewerkers.

Reinier de Graaf heeft alle sterilisatie activiteiten ondergebracht bij Combi-Ster, zij verzorgen voor diverse (ziekenhuis)klanten de sterilisatie werkzaamheden. Combi-Ster is innovatief en werkt met de modernste apparatuur. Het team bij Combi-Ster bestaat uit 69 medewerkers, waarvan 47 medewerkers steriele medische hulpmiddelen. Het team is op zoek naar jou, medewerker MSMH.

Jouw werkdag

• Zowel jij als wij zijn vastberaden om de hoge kwaliteitstandaard vaste houden. Hierbij houd jij rekening met de Europese en landelijke regelgeving en de hoge kwaliteitstandaard die jij en Combi-Ster hanteert
  • Als MSMH ben jij verantwoordelijk om, conform de protocollen / ISO systematiek ISO 9001:2008 medische hulpmiddelen te reinigen, te desinfecteren, op functionaliteit en bruikbaarheid te controleren. Wanneer je ervaring hebt met reiniging en desinfectie van flexibele endoscopen zou dat al een groot voordeel zijn

Jouw kwaliteiten

• Jij als ervaren MSMH weet jij hoe de instrumentensets samengesteld, verpakt en gesteriliseerd moeten worden.
  • Daarnaast werk je graag in een team. Goed communiceren en humor op zijn belangrijk

Lees de volledige vacature en solliciteer direct!