Radboudumc

Radboudumc – Nijmegen | Manager Productie Centrale Sterilisatie Afdeling en de Centrale Scopen Desinfectie – Apotheek

De ontwikkeling die we hebben doorgemaakt in combinatie met de ambities die we hebben, maakt dat we voor de Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA) en Centrale Scopen Desinfectie (CSD) op zoek zijn naar een tactisch manager productie, die samen met ons verder wil bouwen aan ons prachtige doel: de modernste Centrale Sterilisatie Afdeling – Centrale Scopen Desinfectie van Nederland te worden, teneinde de beste zorg te kunnen leveren aan onze patiënten. Ben jij de people manager die samen met je team gaat voor het maximale resultaat, stuurt op kpi’s en een aanjager is van het team? Kom dan met jouw persoonlijke realisatiekracht het verschil maken!

Als manager ben jij van A tot Z verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de CSA-CSD. Je zorgt ervoor dat onze productie gerealiseerd wordt en voldoet aan de hoogste kwaliteits- en veiligheidseisen. Je inspireert en motiveert je medewerkers om, vanuit krachtig leiderschap, vanuit hun professionaliteit en bevlogenheid een bijdrage te leveren aan de zorg voor onze patiënten. Je bent hierbij zichtbaar op de werkvloer en makkelijk benaderbaar voor medewerkers en collega’s. Tevens ben je verantwoordelijk voor een gezonde financiële huishouding en stuur je op financiële resultaten binnen de CSA en CSD.

Als tactisch manager ben je de aanjager van en neem je het voortouw in verandering. We zijn in dit opzicht erg ambitieus en zoeken met elkaar continu naar nieuwe oplossingen om onze dienstverlening verder te verbeteren. Jij bent degene die verandering binnen de CSA en CSD in goede banen leidt, waarbij je de uitvoering zo veel als mogelijk delegeert naar de operationeel managers of de teamcoördinatoren. Je stimuleert initiatieven op dit vlak, richt (productie-) processen in, hakt knopen door en creëert draagvlak en betrokkenheid onder de medewerkers en andere betrokken partijen. Dit betekent onder meer: je mensen informeren over veranderingen, hen enthousiasmeren voor nieuwe ideeën en zorgen voor een veilig en prettig teamklimaat waarin medewerkers zich kunnen ontwikkelen.

Hierbij laat je je niet leiden door ‘zoals we het altijd deden’, maar durf je vernieuwend te zijn en waar nodig te kiezen voor minder voor de hand liggende oplossingen. Dit om zo onze toekomstambities echt waar te maken. En natuurlijk zorg je dat verandertrajecten daadwerkelijk tot een goed einde worden gebracht. Je vindt het dan ook geen enkel probleem om zelf, waar nodig, de handen uit de mouwen te steken.

Al met al een brede en verantwoordelijke rol. Ook een functie waarin je alle vrijheid en zelfstandigheid hebt om jouw ideeën concreet vorm te geven en dagelijks bij te dragen aan de apotheek van de toekomst.

Nieuwsgierig geworden? Lees de volledige vacature en solliciteer direct!