Oogcentrum

Oogcentrum Noordholland – Huurhugowaard | Medewerk(st)er Medische Steriele Hulpmiddelen

Ben jij die gemotiveerde Medewerk(st)er Medische Steriele Hulpmiddelen?

Als gediplomeerd Medewerk(st)er Medische Steriele Hulpmiddelen zorg jij voor gereinigd, gedesinfecteerd en steriel materiaal dat gebruikt wordt bij  operaties en behandelingen binnen het Oogcentrum. Daarnaast zorg jij voor de passende opslag van medische hulpmiddelen en andere goederen, met alle administratieve taken die daar bij horen, en het doelmatig functioneren van sterilisatieapparatuur. Hoewel de functie een eenmansfunctie is, zullen bij afwezigheid de werkzaamheden worden waargenomen door collega’s. Jij verwerkt de inkomende en uitgaande goederen, jij bent verantwoordelijk voor de juiste overdracht en voor het in het oog houden van de kwaliteit van deze goederen. Ook signaleer je en anticipeer je op gebeurtenissen in relatie tot patiëntveiligheid en registreer je deze. Uiteraard onderneem je actie waar nodig is.

Wat wij bieden

• Een gevarieerde baan met veel eigen verantwoordelijkheid.
  • Een informele, motiverende werkomgeving, met enthousiaste collega’s, goede koffie en een actieve personeelsvereniging.
  • Arbeidsvoorwaarden op basis van de cao ZKN.
  • De functie is gewaardeerd in schaal 35 van de cao ZKN, die loopt van minimaal € 2.597,- tot maximaal € 3.753,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Inschaling is afhankelijk van jouw profiel en ervaring.
  • Een eindejaarsuitkering in december.
  • Daarnaast bieden we diverse aanvullende voorwaarden, zoals een ‘Goed in je vel’-budget en ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Nieuwsgierig geworden? Lees de volledige vacature en solliciteer direct!