Nieuwjaarsbijeenkomst

Nieuwjaarsbijeenkomst: Succesvol 2022 en alle vertrouwen voor 2023

De nieuwjaarsbijeenkomst op 10 januari jl. is goed bezocht door ongeveer 50 leden. Vooral bedrijfsleden maakten gebruik van de mogelijkheid om iedereen de hand te schudden en te proosten op het nieuwe jaar.

In de speech stond onze voorzitter stil bij het vele werk dat verzet is in 2022 en blikte vooruit naar 2023. De mooie reacties op het congres van 4 en 5 november werden aangehaald en de mogelijkheid om te adverteren in de PR en op de website werd nog eens onder de aandacht gebracht. Feit is dat de pagina waarop bedrijfsleden worden geïnterviewd door Patrick Molendijk zeer goed bezocht wordt. Patrick zal ook de kar trekken om weer een social event te organiseren samen met de bedrijfsleden in Brussel tijdens het WFHSS. In Barcelona was dat een groot succes.

Voorzitter Mark Meerten

Inmiddels is de nieuwste film ‘Help, hoe word ik MSMH’ online en daarin heeft de werkgroep Audiovisueel zich echt professioneel gepresenteerd. Chapeau voor zo’n goede informatieve film! Deel deze zoveel mogelijk in je eigen netwerk. Corinne Riekwel heeft zich namens SVN sterk gemaakt voor Duurzaamheid en in NEN verband is er de Leidraad van het Platform Duurzaamheid & Medische Hulpmiddelen gemaakt. Een lijvig document met veel onderwerpen die ook onze CSA’s zal raken. SVN zoekt naar een manier om hierop in te haken en beleid te voeren.

Binnenkort komt de digitale opleiding van Jan Huijs beschikbaar via SVN! Een mooie mijlpaal voor SVN en voor Jan. Overigens staat het actuele scholingsaanbod ook op de website, kies je scholing en doe mee want #kennisdeeljebijsvn.

Natuurlijk zullen we de samenwerking met VDSMH verder voortzetten en samen optrekken waar kan. En tot slot is het visieteam er om te kijken hoe we scholing en arbeidsmarktkrapte het hoofd kunnen bieden. In het kader daarvan zal er begin 2023 een enquête verschijnen waarin we input vragen van de afdelingsleiding om op die manier met de juiste informatie de juiste stappen te kunnen zetten. Na een succesvol 2022 gaan we met alle vertrouwen 2023 tegemoet.