Gediplomeerd Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen m/v

(24 – 40 uur per week)

locatie Clinium Amsterdam

Clinium het bedrijf

Clinium is een bedrijf dat medisch instrumentarium reinigt, controleert, steriliseert en vervolgens transporteert naar ziekenhuizen en klinieken vanuit twee vestigingen. Clinium levert haar diensten aan een grote verscheidenheid aan klanten: van groot tot klein, van ziekenhuizen tot privéklinieken; ruim 40 klanten in totaal verspreid over het land. Ons doel is onze klanten dag in, dag uit optimaal  te bedienen, zodat uiteindelijk de patiënt zonder problemen geholpen kan worden op het juiste moment. Daartoe werkt Clinium 24 uur per dag, 7 dagen per week om de beste service te bieden aan onze klanten.

Vestiging Amsterdam

Locatie Clinium Amsterdam is  naast een productie- en distributiecentrum ook het hoofdkantoor. Onlangs zijn wij verhuisd naar een nieuw pand voorzien van de meest moderne uitrusting. Hier werkt een groot aantal gemotiveerde medewerkers hard aan de beste dienstverlening. Je komt te werken in een leuk  team met een goede werksfeer.

De functie

Je zorgt voor de reiniging, desinfectie, sterilisatie en samenstelling van een breed assortiment medische hulpmiddelen. Je werkt afwisselend bij het reinigen, inpakken, controleren en klaarzetten in de expeditie ruimten. De werkzaamheden zijn volgens een vast rooster op verschillende tijden van de weekdag (dag-, avond en nachtdienst) en in de weekenden. Tevens biedt Clinium de mogelijkheid om op termijn door te groeien.

Wat vragen we?

Je hebt MBO werk- en denkniveau en de opleiding tot Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen gevolgd en succesvol afgerond. Je kunt zelfstandig en op een verantwoordelijke manier je werkzaamheden verrichten. Je bent nauwkeurig, oplettend en hebt gevoel voor hygiëne. Je stelt  je flexibel op en je beheerst de Nederlandse taal goed. Daarnaast ben je ervaren en behendig met het gebruik van een track & trace systeem.

Wat bieden we?

Een dienstverband voor 24 – 40 uur per week in ploegendienst (ochtend, avond, nacht en weekenddiensten).

De functie wordt ingedeeld in FWG schaal 35, waarbij wordt aangesloten bij de functie- en schaalindeling van de CAO Ziekenhuizen. Hoogte van inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring.

Informatie en sollicitatie

Word jij onze nieuwe collega? Je kunt je sollicitatie sturen naar k.oppelaar@clinium.nl

Mocht je meer informatie willen dan kun je contact opnemen met Femke Kooistra, Manager Operations: f.kooistra@clinium.nl of 020-261 09 15