Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen

OLVG vacature MSMH

Samenvatting

Heb jij jouw diploma tot Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen gehaald? En wil jij jouw kennis en ervaring inzetten voor de Centrale Sterilisatie Afdeling bij hét stadsziekenhuis van Amsterdam? Solliciteer dan direct!

Werkomgeving

Binnen de Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA) worden medische hulpmiddelen gereinigd, gedesinfecteerd, gecontroleerd en gesteriliseerd. Door middel van kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en intensieve samenwerking met gebruikers levert onze CSA een belangrijke bijdrage aan veilige patiëntenzorg binnen onder andere het operatiekamercomplex, poliklinieken, diverse (verpleeg-)afdelingen. Daarnaast draagt de afdeling zorg voor de reiniging, desinfectie en sterilisatie van chirurgisch instrumentarium voor diverse externe klinieken en behandelcentra. De afdeling verwerkt jaarlijks circa 100.000 instrumentsets, draagt zorg voor het bewaken van de algehele kwaliteit van het chirurgisch instrumentarium en adviseert interne en externe klanten in trajecten rondom de aanschaf en optimale inzet van steriele medische hulpmiddelen.

OLVG heeft meerdere locaties. Werken bij OLVG kan dan ook ‘werken op meerdere locaties’ betekenen. We kennen twee hoofdlocaties te weten Oost aan het Oosterpark en West aan de Jan Tooropstraat. Jouw werkzaamheden zullen met name plaatsvinden op locatie West.

Over de functie

Je draagt afwisselend zorg voor de reiniging-/ desinfectie, controle, sterilisatie en het klaarzetten van een breed assortiment medische hulpmiddelen. Hierbij wordt gebruikt gemaakt van ons instrumentenvolgsysteem. Naast de werkzaamheden binnen de CSA zal jij ingezet worden binnen de Centrale Endoscopen Desinfectie waar je zorg draagt voor het reinigen/desinfecteren en de uitgifte van flexibele endoscopen.

De werkzaamheden zijn volgens een wisselend rooster van maandag t/m vrijdag vooralsnog van 07.30 uur tot 16.00 uur of van 13.30 uur tot 22.00 uur.

Functie-eisen

• Je beschikt over het diploma tot Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen (bij voorkeur ROC MBO niveau 3);
  • je hebt minimaal een jaar werkervaring; maar als je net bent afgestudeerd en je bent enthousiast geworden door de functieomschrijving, dan nodigen wij je ook uit om te solliciteren;
  • je hebt ervaring met de reiniging en desinfectie van flexibele endoscopen is een pré;
  • je hanteert een proactieve en zelfstandige werkwijze en voelt je verantwoordelijk voor de kwaliteit die door onze afdeling wordt geleverd;je bent nauwkeurig, oplettend en hebt gevoel voor hygiëne;
  • je stelt je flexibel op en je beheerst de Nederlandse taal.

Wij bieden

Werken bij OLVG betekent werken in hét stadsziekenhuis van Amsterdam. Een werkomgeving waar jij jouw talent optimaal kunt ontwikkelen en in kunt zetten om samen – direct of indirect – onze patiënten de best mogelijke zorg te bieden. Het betreft een tijdelijke functie voor in eerste instantie de duur van een jaar. De CAO ziekenhuizen is van toepassing.

Afhankelijk van je ervaring en opleiding word je ingeschaald in FWG-schaal 35, minimaal € 1.792,00,- en maximaal € 2.665,00,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband (36 uur per week).

Naast uitstekende arbeidsvoorwaarden waaronder een goede reiskostenregeling conform de CAO Ziekenhuizen, een eindejaarsuitkering van ruim 8%, een persoonlijk levensfasebudget en vakantiegeld van ruim 8% hebben wij je ook interessante extra’s te bieden: kortingen op verzekeringen, korting bij diverse lokale ondernemers en nog veel meer. Wil je een van jouw arbeidsvoorwaarden inruilen voor een arbeidsvoorwaarde die beter past bij jouw eigen situatie? Dat kun je regelen via het OLVG Meerkeuzesysteem Arbeidsvoorwaarden.

Interesse in deze vacature?

We ontvangen jouw sollicitatie graag via deze link.

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Thomas Emous (hoofd C.S.A.) via het telefoonnummer (020)-510 8156.