Medewerker steriele medische hulpmiddelen ( 36 uur per week)

Diakonessenhuis vacature

Ben jij op zoek naar…

Een kleinschalig algemeen ziekenhuis met grote ambities? Een ziekenhuis dat mensgerichte en toegewijde topkwaliteit zorg biedt? Zoek je een werkomgeving waar collega’s elkaar kennen en makkelijk aanspreken? Waar professioneel en slim samengewerkt wordt in een informele en gezellige sfeer? Dan is een baan in het Diakonessenhuis echt iets voor jou.

Medewerker Steriele Medische hulpmiddelen  Radna Randsdorp  over haar baan in het Diakonessenhuis; “Ik werk al bijna 10 jaar in het Diakonessenhuis met veel enthousiasme, heb hier leuke collega’s, de sfeer is goed en gezellig.  Mijn werkzaamheden zijn heel divers.”

Met meer dan 200 collega’s, waaronder ongeveer 25 collega’s op de CSA, bieden we elke dag kwaliteitszorg op de operatieafdelingen in Utrecht en Zeist. De moderne operatieafdeling in Utrecht heeft 8 operatiekamers, 1 behandelkamer en een recovery/ holding. De operatieafdeling locatie Zeist bestaat uit 5 state-of-the-art operatiekamers, 2 behandelkamers en een recovery/holding. De Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA) is onderdeel van het OK-complex op locatie Utrecht en draagt zorg voor het reinigen, desinfecteren, controleren, samenstellen, steriliseren en distribueren van alle (herbruikbare) steriele medische hulpmiddelen.

Kies je voor het Diakonessenhuis, dan hebben wij je veel te bieden

• Een modern en centraal gelegen ziekenhuis met een ambitieuze visie op de toekomst
  • Grote diversiteit in zorg en (operatieve) ingrepen
  • Goed samenwerkende teams, met aandacht voor teambuilding en -ontwikkeling
  • Volop mogelijkheden om je verder te ontwikkelen
  • We zijn een erkend opleidingsziekenhuis en werken daartoe samen met diverse instellingen
  • Onze patiënten geven ons een rapportcijfer van 8,2 en we hebben 16 keurmerken van patiëntenverenigingen.

Prima arbeidsvoorwaarden

• Een salaris volgens FWG-groep 35. Deze schaal heeft een maximum van € 2.665,- bruto per maand bij een volledige werkweek
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%
  • Een vakantietoeslag van 8,33%
  • Deelname in het pensioenfonds PFZW
  • Een meerkeuzesysteem Dit systeem maakt het mogelijk zelf bepaalde arbeidsvoorwaarden te kiezen, bijvoorbeeld extra vakantiedagen of de aanschaf van een fiets, tegen een iets lager brutoloon of de inzet van uren.

Je functie

Als medewerker steriele medische hulpmiddelen houd je je bezig met het samenstellen en controleren van instrumentensets die benodigd zijn op het OKC of elders in het ziekenhuis. Je verzorgt de reiniging, sterilisatie en distributie van steriele medische hulpmiddelen. Verder signaleer en anticipeer je op gebeurtenissen in relatie tot patiëntveiligheid of wijze van samenwerking binnen en tussen afdelingen en registreert deze. En uiteraard ben je, samen met de collega’s, verantwoordelijk voor het conform protocollen opruimen van niet gebruikte materialen en middelen.

Dit verwachten we van jou

• Je kunt goed onder druk en toch secuur werken
  • Je bent je continu bewust van het belang van de patiëntveiligheid en kwaliteit en dit

straal je ook uit

• Je herkent je in de kernwaarden van het “Diak”; betrokken, ondernemend, vertrouwd en deskundig
  • Collegialiteit
  • Pro- activiteit en zelfstandigheid
  • Bereidheid tot verandering en vernieuwing
  • Open en eerlijke communicatie.

Voor deze functie zijn we speciaal op zoek naar een collega die…

• De opleiding Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen heeft afgerond met een diploma
  • Beschikt over relevant werkervaring

Enthousiast?

Reageer dan door het online sollicitatieformulier in te vullen.

Graag ontvangen we je sollicitatie uiterlijk 22 juni 2018.

Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Wim Mos, teamanager CSA, tel.nr. 088- 250 9495.

We vragen altijd referenties na. Zorg dat je minimaal twee referenties voor ons hebt.

Als je in dienst komt, vragen we je om een originele Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). De kosten hiervoor krijg je vergoed.