Gelre Ziekenhuizen | Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen (in opleiding) (2FTE)

Gelre ziekenhuizen

Op de Centrale Sterilisatie Afdeling van Gelre Ziekenhuizen (locatie Apeldoorn en Zutphen) zijn we op zoek naar twee gediplomeerde medewerkers Steriele Medische hulpmiddelen of medewerkers die bereid zijn de opleiding te gaan volgen.

Gedrevenheid en nauwkeurigheid, dat zijn eigenschappen die wij graag terugzien in onze medewerkers Steriele Medische Hulpmiddelen op de Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA), Gelre ziekenhuizen.

Op de Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA), Gelre Apeldoorn en Zutphen, worden alle instrumenten die gebruikt worden op de operatiekamers, poliklinieken, behandelkamers en verloskamers gereinigd en gesteriliseerd.

Je komt terecht in een team van 33 medewerkers die er samen voor zorgen dat de reiniging, desinfectie en sterilisatie van de instrumenten en flexibele scopen volgens de nauwkeurigste kwaliteitseisen gebeurt. Je werkt afwisselend bij het reinigen, inpakken, steriliseren, klaarzetten van operaties en transporteren naar OK en afdelingen. Dit alles in een wisselend rooster van maandag t/m vrijdag, ook heb je bij toerbeurt bereikbaarheidsdiensten in het  weekend.

Je bent in het bezit van een afgeronde MBO opleiding tot Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen of je bent bereid deze te gaan volgen. Je kunt (op termijn) zelfstandig je werkzaamheden verrichten. Als persoon ben je collegiaal, nauwkeurig en heb je uiteraard gevoel voor hygiëne. Je zet je graag in om onze kwaliteit te waarborgen, je hebt een flexibele instelling en beheerst de Nederlandse taal goed. Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar een medewerker die reeds in het bezit is van het MBO-3 diploma MSMH.

• Voor gediplomeerde medewerkers Steriele Medische Hulpmiddelen geldt dat wij in eerste instantie een arbeidsovereenkomst bieden voor een jaar. Indien het diploma nog niet behaald is, wordt een leer-, arbeidsovereenkomst aangeboden voor de duur van de opleiding.
  • Het salaris bedraagt maximaal € 2.798,- bruto per maand (functiegroep 35) voor gediplomeerde medewerkers, op basis van een volledige werkweek.
  • Je komt te werken op onze locaties in Apeldoorn en Zutphen.

Voor meer informatie kun je vragen naar Bas Vriend, teamleider CSA Zutphen & Apeldoorn, telefoonnummer 055-8446075 of Henk van Tartwijk, afdelingshoofd OK/CSA, telefoonnummer 06-21899598.

Ben je geïnteresseerd? Reageer dan vóór 1 april a.s. via deze link.