Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen (24 – 36 uur)

Catharina Ziekenhuis vacature
Functie inhoud

• Het reinigen, desinfecteren en steriliseren van herbruikbare medische hulpmiddelen, inclusief de flexibele endoscopen op de CSD
  • Het samenstellen, steriliseren en verzendklaar maken van medische hulpmiddelen
  • Het transporteren en opslaan van (steriele) medische middelen

Functie eisen

• Je beschikt over het diploma Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen (MBO 3).
  • Je hebt meerdere jaren ervaring als Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen.
  • Je hebt een goede fysieke gesteldheid in verband met duw- en tilwerkzaamheden.
  • Je kunt hygiënisch en ordelijk werken volgens protocollen.
  • Je bent stressbestendig, flexibel en hebt doorzettingsvermogen.
  • Je kunt in teamverband werken.
  • Je hebt een klant- en servicegerichte houding.

De Centrale Sterilisatie Afdeling

De CSA is volledig vernieuwd. Je werkt dus in een omgeving met de nieuwste apparatuur. De afdeling is volop in beweging en werkt nauw samen met diverse andere disciplines in het ziekenhuis.

Als MSMH ben je onder meer verantwoordelijk voor het reinigen, desinfecteren, controleren en steriliseren van het chirurgisch instrumentarium met behulp van een geautomatiseerd systeem.  Ook het controleren en aanvullen van de voorraden, en het zorg dragen voor het vervoer van instrumenten en de juiste behandeling van de apparatuur behoren tot de werkzaamheden, net als het verrichten van administratieve taken. Het reinigen en desinfecteren van flexibele scopen behoort ook tot de taken.

Wij zoeken naar een hygiënische, ordelijke collega met technisch inzicht en een goede fysieke gesteldheid en ervaring met het werken met computers. Wij verwachten van onze nieuwe collega enthousiasme en doorzettingsvermogen en een flexibele instelling. Uiteraard zijn het kunnen werken in teamverband, accuratesse en klantvriendelijkheid een vereiste.

De werktijden liggen op maandag t/m vrijdag tussen 07.00 uur en 21.30 uur, in wisselende diensten en gemiddeld eens per kwartaal op zondag van 08.00 – 12.00 uur. Er wordt bereikbaarheidsdienst/nachtdienst gedraaid buiten de reguliere werktijden.

Het Catharina Ziekenhuis

Werken bij het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven betekent werken in een open, gastvrije en bovenal deskundige omgeving. In een topklinisch opleidingsziekenhuis met veel ambitie. Waar de patiënt, maar ook de medewerker voorop staat. Werken bij Catharina betekent dagelijks het enthousiasme en de gedrevenheid ervaren van ruim 3.500 collega’s.

Wij zijn er trots op dat het Catharina Ziekenhuis reeds 10 jaar tot het selecte gezelschap van Top Employers behoort.

Ons aanbod

De functie is volgens ziekenhuis CAO ingeschaald in FWG35 (max € 2612,00 bruto per maand), op basis van een 36-urige werkweek. Inschaling vindt plaats op basis van meegebrachte kennis en ervaring.

Als medewerker van het Catharina Ziekenhuis kun je gebruik maken van één of meer regelingen uit ons Meerkeuzesysteem Arbeidsvoorwaarden. Bijvoorbeeld een vergoeding voor een fiets, laptop of sportschoolabonnement of extra reiskostenvergoeding. Deze regelingen leveren jou een fiscaal voordeel op! Binnen het meerkeuzesysteem kun je bijvoorbeeld ook extra verlofdagen kopen. Hiernaast bieden we jou ruimte voor vakverbreding en persoonlijke ontwikkeling.

Een Verklaring Omtrent het Gedrag en mogelijk een assessment maken onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

Interesse?

Wil je meer weten over deze functie en je kansen op de afdeling Centrale Sterilisatie? Neem dan contact op met René Bults (Afdelingsmanager) op telefoonnummer 040 – 239 87 40.

Wil jij ons team versterken? Je sollicitatie ontvangen we graag via deze link.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.