Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen (24 – 36 uur)

Catharina Ziekenhuis vacature

Functie inhoud

• Het reinigen, desinfecteren, controleren, samenstellen van sets, steriliseren en vrijgeven van steriele medische hulpmiddelen door middel van een geautomatiseerd systeem.
  • Het reinigen en desinfecteren van flexibele scopen.
  • Controleren en aanvullen van de voorraden
  • Het verrichten van administratieve taken.
  • Het verzamelen, ontvangen en selecteren van medische hulpmiddelen.
  • Het verzendklaar maken van (steriele) medische hulpmiddelen.
  • Het transporteren en opslaan van (steriele) medische middelen.

Functie eisen

• Je bent in het bezit van het diploma Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen (MBO 3).
  • Je hebt ervaring als Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen.
  • Een enthousiaste persoonlijkheid met technisch inzicht.
  • Ervaring met het werken met computers.
  • Je hebt een goede fysieke gesteldheid in verband met duw- en tilwerkzaamheden.
  • Je kunt hygiënisch en ordelijk werken volgens protocollen.
  • Je bent stressbestendig, flexibel en hebt doorzettingsvermogen.
  • Je kunt goed in teamverband werken.
  • Je hebt een klant- en servicegerichte houding.
  • De werktijden op onze afdeling liggen op maandag t/m vrijdag tussen 07:00 – 21:30 uur, in wisselende diensten. Eens per kwartaal wordt er gevraagd om op zondag te werken van 08.00 – 12.00 uur.

De Centrale Sterilisatie Afdeling

De Centrale Sterilisatie Afdeling is verantwoordelijk voor het reinigen, desinfecteren, controleren, registreren en steriliseren van het instrumentarium t.b.v. de operatiekamers, de verpleegafdelingen en de poli’s in ons ziekenhuis. Daarnaast behoort het reinigen en desinfecteren van flexibele scopen ook tot de taken.

De afdeling bezit een ISO 13485:2016 certificaat wat betekent dat je volgens de hoogste kwaliteitseisen werkt. Daarnaast is de afdeling volop in beweging en werk je ook nauw samen met diverse andere disciplines in het ziekenhuis.

Het Catharina Ziekenhuis

Werken bij het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven betekent werken in een open, gastvrije en bovenal deskundige omgeving. In een topklinisch opleidingsziekenhuis met veel ambitie. Waar de patiënt, maar ook de medewerker voorop staat. Werken bij Catharina betekent dagelijks het enthousiasme en de gedrevenheid ervaren van ruim 3.500 collega’s. Wij zijn er trots op dat het Catharina Ziekenhuis reeds 10 jaar tot het selecte gezelschap van Top Employers behoort.

Ons aanbod

De functie is volgens ziekenhuis CAO ingeschaald in FWG35 (max € 2665,00 bruto per maand), op basis van een 36-urige werkweek. Inschaling vindt plaats op basis van meegebrachte kennis en ervaring.

Als medewerker van het Catharina Ziekenhuis kun je gebruik maken van één of meer regelingen uit ons Meerkeuzesysteem Arbeidsvoorwaarden. Bijvoorbeeld een vergoeding voor een fiets, laptop of sportschoolabonnement of extra reiskostenvergoeding. Deze regelingen leveren jou een fiscaal voordeel op! Binnen het meerkeuzesysteem kun je bijvoorbeeld ook extra verlofdagen kopen. Hiernaast bieden we jou ruimte voor vakverbreding en persoonlijke ontwikkeling.

Een Verklaring Omtrent het Gedrag maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

Interesse?

Wil je meer weten over deze functie en je kansen op de afdeling Centrale Sterilisatie? Neem dan contact op met René Bults (Afdelingsmanager) op telefoonnummer 040 – 239 87 43.

Wil jij ons team versterken? Je sollicitatie ontvangen we graag via deze link!

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.