Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen

Paramedisch | 24-36 uur per week

Hier kom je te werken

Met meer dan 200 collega’s, waaronder ongeveer 25 collega’s op de CSA, bieden we elke dag kwaliteitszorg op de operatieafdelingen in Utrecht en Zeist. De Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA) is onderdeel van het OK-complex en draagt zorg voor het reinigen, desinfecteren, controleren, samenstellen, steriliseren en distribueren van alle (herbruikbare) steriele medische hulpmiddelen. De CSA is dé onmisbare schakel in het operatieve proces. En dat zie je terug op de afdeling; professionele & betrokken medewerkers, steriele medische hulpmiddelen zorgen ervoor dat dagelijks het (non)disposable materiaal tijdig en in de juiste samenstelling op de OK en op andere afdelingen aanwezig is.

Lees meer over werken in het Diakonessenhuis

Dit ga je doen

Als medewerker steriele medische hulpmiddelen ben je ervoor verantwoordelijk dat het instrumentarium dat benodigd is op het OKC, of elders in het ziekenhuis, tijdig en op de juiste wijze is gereinigd, gesteriliseerd en ingepakt. Je verzorgt de distributie van steriele medische hulpmiddelen, stelt instrumentensets samen en controleert deze. Ook signaleer je en anticipeer je op gebeurtenissen in relatie tot patiëntveiligheid en je registreert deze. Uiteraard onderneem je actie waar nodig of mogelijk is.
Tot slot maakt ook het klaarzetten van materialen en middelen onderdeel uit van je werkzaamheden.

Dit bieden wij

• Een werkplek in een hardwerkend en informeel team van collega’s
  • Afwisselend werk, je komt ook op andere afdelingen binnen het ziekenhuis
  • Een afdeling die volop in ontwikkeling is en waaraan je je steentje kunt bijdragen
  • Een salaris volgens FWG-groep 35 (max. € 2.665,- bruto per maand bij een volledige werkweek), plus een eindejaarsuitkering en vakantietoeslag van 8,33%
  • Persoonlijk opleidingsbudget van € 750,- en de mogelijkheid om zelf bepaalde arbeidsvoorwaarden samen te stellen, zoals bedrijfsfitness, een fietsregeling of extra reiskostenvergoeding

Eerst een dag meelopen om kennis te maken met ons ziekenhuis? Je bent van harte welkom!

Dit heb je in huis

• Een afgeronde opleiding Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen
  • Werkervaring in deze functie is zeker een pré
  • Je bent gewend om onder druk en toch zeer secuur te werken
  • Patiëntveiligheid en kwaliteit staan voor jou altijd centraal en dit straal je ook uit
  • Tot slot; je bent een goede en leuke collega

Meer weten over deze vacature?

Vraag het Lesley Nicolina of Renée Nagelhout, te bereiken op 088-2506250.

Zo solliciteer je

Enthousiast en wil je bij ons aan de slag als medewerker steriele medische hulpmiddelen? Solliciteer dan direct op deze vacature via het online sollicitatieformulier. Eerst ontdekken of de afdeling en ons ziekenhuis je aanspreekt? Loop dan een dag mee!

Voor of direct na het arbeidsvoorwaardengesprek vragen wij twee referenties na.