Medewerker steriele medische hulpmiddelen

Groene Hart Ziekenhuis

De CSA is een afdeling waar nauwkeurigheid en oplettendheid voorop staan. De collega’s zijn deskundig, hebben passie voor het werk en zijn altijd bereid elkaar te helpen.  Een werkomgeving waar je trots op mag zijn. De afdeling is een onmisbaar onderdeel binnen het Ziekenhuis. Dit jaar start de volledige renovatie van de CSA/CSD.  Je komt te werken in een veranderende werkomgeving. De afdeling  wordt in een ‘nieuw jasje‘ gestoken om te voldoen aan de laatste richtlijnen met  de meeste geavanceerde apparatuur.

Dit ga je doen

Jij zorgt samen met je collega’s dat hulpmiddelen in het ziekenhuis technisch perfect zijn en helemaal bacterievrij. Je reinigt, desinfecteert, steriliseert en verpakt instrumenten.  Dankzij jou kunnen zorgverleners hun werk goed doen en onze patiënten laten behandelen met schone materialen. Je controleert en vult ook de voorraden aan. Je maakt de steriele medische instrumenten verzendklaar. Je levert ze aan in de juiste samengestelde sets, zodat  de zorgverleners de hulpmiddelen weer direct kunnen gebruiken.

Dit breng je mee

• Je hebt het diploma medewerker Steriele Medische hulpmiddelen niveau 3
  • Je hebt ervaring als medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen
  • Je bent bekend met automatiseringssystemen
  • Je kunt hygiënisch en ordelijk werken volgens protocollen
  • Je hebt een goede fysieke gesteldheid in verband met duw- en tilwerkzaamheden
  • Je bent stressbestendig, flexibel en hebt doorzettingsvermogen
  • Je hebt passie voor je werk en bent een bevlogen teamspeler
  • Je hebt een klant- en servicegerichte houding
  • Je denkt in mogelijkheden en creatieve oplossingen
  • Je deelt kennis, biedt ongevraagd je hulp aan en je staat open voor feedback
  • Een VOG (Verklaring omtrent het Gedrag)

Bij ons krijg je

• Een leuke baan in een professionele werkomgeving
  • Wisselende werktijden, variërend van maandag tot en met vrijdag tussen 07.30 en 18.30 uur. In het weekend wordt er bereikbaarheidsdienst gedraaid.
  • Een arbeidsovereenkomst van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een fulltime werkweek van 36 uur
  • Arbeidsvoorwaarden conform Cao Ziekenhuizen
  • Een salaris conform CAO Ziekenhuizen, FWG 35 (bij een 36-urige werkweek maximaal € 2665,00 bruto per maand). Je wordt ingeschaald op basis van opleiding en ervaring
  • Ruimte  om je verder te ontwikkelen in je functie/persoonlijke ontwikkeling
  • De kans om je verder te ontwikkelen. Zo hebben we eigen loopbaanadviseurs en kun je kiezen uit tientallen trainingen via ons eigen opleidingsinstituut
  • Een goede bereikbaarheid: op loopafstand van trein en bus en vlakbij de A12

Werken bij het GHZ

Wij zijn hét ziekenhuis in het Groene Hart. Groot genoeg voor brede zorg, maar overzichtelijk genoeg voor korte lijnen. We staan open voor iedereen. Ons karakter? Gewoonweg hartelijk. Met een no-nonsense houding én oog voor elkaar. Dat zie je terug in de werksfeer op de afdelingen. In de zorg voor onze patiënten. En in onze zorg voor jou. Want pas dan vinden wij dat ‘t klopt.

Zo zorgen we dat ‘t klopt:

Ook je arbeidsvoorwaarden zijn goed geregeld. Medewerkers van het GHZ (met uitzondering van artsen in loondienst) vallen onder de cao ziekenhuizen. Een paar van onze arbeidsvoorwaarden:

• Je pensioen wordt opgebouwd bij het pensioenfonds Zorg en Welzijn. Het GHZ betaalt de helft van de premie.
  • Je reiskostenvergoeding is gebaseerd op de afstand huis-werk en het aantal werkdagen. Ook al is het maar een paar kilometer, dan krijg je al een (kleine) vergoeding.
  • Met het ‘Meerkeuzesysteem Arbeidsvoorwaarden’ kun je een persoonlijk pakket samenstellen dat aansluit op jouw situatie.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marcel van der Velden