Medewerker steriele medische hulpmiddelen (gediplomeerd)

Vacature MSMH Bravis Ziekenhuis

De Centrale Sterilisatie Afdeling van het Bravis ziekenhuis heeft plaats voor een

Medewerker steriele medische hulpmiddelen (gediplomeerd)

Min. 24 uur max. 36 uur gemiddeld per week

Omgeving

De Centrale Sterilisatie Afdelingen (CSA) op locatie Bergen op Zoom en Roosendaal zijn belast met de reiniging, desinfecteren, controleren, verpakken, sterilisatie, distributie en beheer van alle re-usable medische hulpmiddelen binnen het ziekenhuis zoals de OK, Poliklinieken en andere gebruikers van medische hulpmiddelen.

Ambitie

Samen met ongeveer 35 collega’s draag je op één van de locaties er zorg voor dat de medische hulpmiddelen steriel en veilig kunnen worden gebruikt. Daarnaast verzorg je de reiniging en desinfectie van de flexibele endoscopen en logistieke taken op het OK-complex.

Bereikbaarheidsdiensten maken onderdeel uit van het rooster. Je kunt op beide locaties ingezet worden.

Bagage

• Een afgeronde opleiding Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen. Kandidaten in de laatste fase van de genoemde opleiding kunnen ook solliciteren.
  • Nauwkeurigheid, oplettendheid en gevoel voor hygiëne zijn vereist.
  • Herkenning in de kernwaarden van Bravis: verbindend, deskundig, lef en vrij.
  • Een positieve bijdrage leveren aan het werkklimaat op de afdeling.
  • Een klant- en servicegerichte instelling.
  • Een goede lichamelijke conditie vanwege het langdurig staan en het tillen van zwaar instrumentarium en toebehoren.

Aanbod

De arbeidsvoorwaarden zijn conform CAO Ziekenhuizen. De functie wordt gesalarieerd volgens FWG 35. De aanstelling is vooralsnog voor de duur van een jaar met zeker de intentie om dit daarna om te zetten in een vast dienstverband.

Contact

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met mevrouw J. Otto, teamleider centrale sterilisatie, telefoonnummer 06-57708604. U kunt online solliciteren via https://vacatures.bravisziekenhuis.nl/internevacatures waarbij u wordt verzocht uw sollicitatiebrief en CV te uploaden als Word- of PDF-bestand.

Binnen 2 weken na de sluitingsdatum ontvangt u nader bericht omtrent de selectieprocedure.