Medewerker Centrale Sterilisatie Afdeling

Afdeling Centrale Sterilisatie Afdeling
Dienstverband Bepaalde tijd
Aantal uren 36 uur per week
Salaris FWG 35 (Min. € 1792,- / Max. € 2665,- bruto p/mnd.)
Per Direct
Bijzonderheden Geen

De afdeling

De Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA/CSR) bestaat uit circa 30 fte en is verantwoordelijk voor de reiniging, desinfectie en sterilisatie van medische hulpmiddelen en flexibele scopen. De afdeling valt onder de verantwoordelijkheid van het facilitair bedrijf, als onderdeel van de afdeling Inkoop en Logistiek. De afdeling heeft een klantverhouding met het OKC, en andere afdelingen binnen en buiten het ziekenhuis. De focus voor de ontwikkeling van de afdeling ligt op gebied van kwaliteit, en de planning- en logistieke processen. Daarnaast is een efficiënte en effectieve inzet van middelen van belang en kenmerkt de bedrijfsvoering zich door een bedrijfsmatige aanpak.

De baan

Als medewerker CSA draag je zorg voor een juiste reiniging-, desinfectie- en sterilisatiemethode van medisch instrumentarium en overige medische hulpmiddelen bestemd voor meermalig gebruik, en de opslag daarvan.

Het profiel

Je hebt een MBO- opleiding als sterilisatie assistent succesvol afgerond(ROC of LOI), kandidaten in de laatste fase van de genoemde opleiding kunnen ook solliciteren. Op onze afdeling kan het er hectisch aan toe gaan, maar jij weet je hoofd koel te houden. Je werkt doelgericht en nauwkeurig. Je vindt het leuk om mee te denken over hoe nog efficiënter te kunnen werken. Je communiceert helder en je bent gewend om flink je handen uit de mouwen te steken. Je bent een betrokken medewerker die goed in teamverband kan werken, met een positieve houding ten aanzien van veranderingen en ontwikkelingen. Uiteraard heb je gevoel voor hygiëne.

Het aanbod

Een afwisselende baan die volop in ontwikkeling is. De arbeidsvoorwaarden zijn volgens de CAO Ziekenhuizen ingedeeld in FWG 35. Ook krijg je mogelijkheden voor bijscholing en accreditatie. Er heerst een gezellige werksfeer met collega’s die je goed inwerken en voor je klaarstaan.

Informatie en sollicitatie

Meer weten over het werk als MSMH op onze CSA? Jetty Baars staat je met plezier te woord: (0318) 43 59 92. Maar we vinden het natuurlijk ook prettig als je direct solliciteert. Je kan je sollicitatie  insturen via onze website www.geldersevallei.nl/werken-bij.

De gesprekken zijn gepland in week 30-2018 (van 23 t/m 27 juli).

ACQUISITIE N.A.V. DEZE ADVERTENTIE WORDT NIET OP PRIJS GESTELD