Meander Medisch Centrum | Medewerker Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA) 36 uur per week

Meander vacature

Als CSA medewerker bij het Meander Medisch Centrum ben je als een spin in het web voor verschillende afdelingen. Samen met jouw nieuwe collega’s draag jij zorg voor het desinfecteren, steriliseren, controleren, samenstellen en distribueren van alle medische hulpmiddelen die gebruikt zijn bij een ingreep op de operatieafdeling, poliklinieken en andere gebruikers van steriele medische hulpmiddelen.

Wij zijn Meander Medisch Centrum. Hét ziekenhuis van Amersfoort en omstreken. Gebouwd volgens de principes van ‘healing environment’: éénpersoonskamers, veel licht en ruimte en zicht op een groene omgeving. Een van de 28 topklinische ziekenhuizen in Nederland. Samen met 3200 collega’s leveren we patiëntenzorg op hoog niveau en lopen we voorop in hoogwaardige medische technologische voorzieningen, onderzoek en onderwijs. Wij staan voor mensgerichte zorg; echt contact, oprechte aandacht, persoonlijke keuzes en samenwerking is wat wij onze patiënten en elkaar beloven. Wij willen er zijn voor mensen op het moment dat het ertoe doet. Iedereen vanuit zijn eigen deskundigheid.

Wat ga je doen

Als CSA medewerker houd jij jezelf staande in een technische en complexe omgeving en ben je bestand tegen stressvolle situaties. Je ziet een hoge kwaliteit van werk leveren als één van jouw belangrijkste taken. Daarnaast voer je de totale verzorging van het medisch instrumentarium uit (voor, tijdens en na sterilisatieproces) en de reiniging van de flexibele scopen. Je volgt hierbij het vastomlijnde productieproces en de opgestelde protocollen. Het uitvoeren van kwaliteitscontroles en enige administratieve werkzaamheden behoren ook tot je takenpakket. Je werkt op beide afdelingen binnen onze CSA: de CSA en de CSA-scopenreiniging.

Wij vragen

• Je bent in het bezit van het diploma Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen van LOI of ROC.
  • Ervaring met scopenreiniging is een pré
  • Je bent nauwkeurig, accuraat en je kan hygiënisch werken.
  • Je kunt goed in teamverband werken, bent klantgericht en hebt een flexibele instelling.
  • Je hebt een goede lichamelijke conditie vanwege het langdurige staan, tillen, lopen en transporteren van instrumenten en toebehoren.

Wij bieden

• Een contract voor de duur van een jaar met optie tot verlening.
  • Een salaris van €1.938,- tot maximaal €2.882,- bruto per maand (FWG 35 ) bij een 36 urige werkweek, afhankelijk van je ervaring.
  • Een boeiende werkomgeving in een prettige werksfeer.
  • Interessante extra’s, zoals een fietsplan, bedrijfsfitness, eindejaarsuitkering en premiekorting op je verzekeringen.
  • Goede bereikbaarheid met openbaar vervoer en met de auto.

Enthousiast geworden?
Solliciteer dan direct via deze link!

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de coördinator CSA, via telefoonnummer 033-850 4217.

Kijk voor meer informatie over Meander Medisch Centrum op www.meandermc.nl