Medewerker logistiek OK

Bernhoven vacature logistiek medewerker

De patiënt in het middelpunt van onze aandacht, dat is de focus van Bernhoven. Betere zorg door minder zorg, ook wel zinnige zorg genoemd. Om de zorg zo in te richten betrekken we onze patiënten bij de beslissingen over hun zorgtraject. Werken we intensief samen met de huisartsen en andere zorgverleners uit de regio. En hebben we waardevolle afspraken met zorgverzekeraars gemaakt zodat onze zorg toekomstbestendig is. Om dit te realiseren is de organisatie in transitie. Een transitie van productiegerichte zorg naar patiëntgerichte zorg, waarbij we integraal het patiënten proces gaan volgen.

Binnen de Interventie Zorgstraten, afdeling CSA, ontstaat per direct een vacature voor:

Medewerker logistiek OK
(fulltime – deeltijd is bespreekbaar)

De logistieke medewerker houdt zich onder andere bezig met het klaarzetten en opruimen van de instrumentensets voor alle voorkomende operatieve ingrepen op de OK. Daarnaast help je op de OK bij het opdekken van de steriele tafels en het steriel aankleden van het operatieteam. Alle werkzaamheden vragen dat je systematisch, nauwkeurig en methodisch kunt werken.

De nieuwe collega is een ‘spin in het web’ omdat de eigen werkzaamheden in nauwe samenwerking worden verricht met de collega’s van onder meer de OK. De aard van de werkzaamheden brengt soms enige hectiek met zich mee, en vraagt stressbestendigheid van de nieuwe collega. Wij zoeken een enthousiaste collega die zich thuis voelt in een betrokken team van collega’s en goede communicatieve vaardigheden heeft.

Functie-inhoud:

• het klaarzetten van al het benodigd instrumentarium voor de operatieve ingrepen;
  • opruimen van instrumentensets, middelen en materialen voor alle voorkomende operaties op het operatiekamercomplex;
  • je hebt een signalerende rol naar de leiding en medewerkers, met betrekking tot het ontbreken van instrumentarium;
  • je bent in staat alternatieven aan te dragen zodat geplande operaties toch doorgang kunnen vinden;
  • je voert registratietaken uit binnen het digitale Voorraad Volgsysteem. Dit betekent concreet dat alle implantaten die benodigd zijn bij onze patiënten, worden voorzien van een barcode, welke vervolgens ingevoerd en gevolgd moet worden in het systeem.

Functie-eisen:

• diploma logistiek medewerker OKC, HAN Nijmegen, of de bereidheid deze te behalen.
  • vooropleiding op niveau VMBO-T (Mavo-niveau) bij voorkeur aangevuld met kennis van en/of ervaring met logistieke processen;
  • je hebt kennis van medische terminologie.

Arbeidsvoorwaarden
Arbeidsduur:     een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd, voor gemiddeld 36 uur per week.
Werktijden:       van 07:30 tot 17:00 uur (9-urige werkdag);
Salariëring:       volgens CAO-Ziekenhuizen, functiegroep 40.

Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgebracht. Interne kandidaten hebben voorrang in de selectieprocedure. Meer informatie over deze functie word je graag verstrekt door de heer R. Bults, teammanager, tel.nr. 0413-401397.

Wij ontvangen graag uw reactie met motivatie en curriculum vitae ter attentie van de heer R. Bults, vóór 24 oktober aanstaande via het sollicitatieformulier.