Leerling Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen (MSMH)

Combister

“Nog maar 2 weken en dan ben ik klaar met mijn studie. Deze 2 jaar zijn voorbij gevlogen!” Dit vertelt Alana, één van onze huidige leerlingen Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen. “Het blijft lastig om buitenstaanders uit te leggen wat ik doe, het is ook zo veel. De afwisseling die dit beroep met zich meebrengt vind ik erg leuk. Ik leer nog steeds iedere dag nieuwe dingen en volgens mij zal dit de komende jaren nog wel zo blijven. Het is niet alleen het reinigen en steriliseren van medische instrumentarium, je moet veel kennis hebben van de instrumenten, bijvoorbeeld waar deze voor worden gebruikt in het menselijk lichaam. Je moet dus echt je hersens gebruiken.” En lachend vertelt Alana “Heerlijk vind ik het als er na een operatie vuil instrumentarium binnen komt. Dan weet ik dat ik lekker aan de slag kan gaan om alles in orde te maken voor de volgende operatie.”

Jouw werkdag

• Je werkt niet ín het ziekenhuis zelf, maar bij Combi-Ster (Delft Zuid). Dit is één van de grootste sterilisatie bedrijven in Nederland die deze werkzaamheden uitvoert voor het Reinier de Graaf ziekenhuis in Delft en het Haga ziekenhuis in Den Haag
  • Tijdens je opleiding heb je twee stages van een week op de OK in het ziekenhuis
  • Daarnaast wordt je tijdens je studie ingewerkt bij de Endoscopie afdeling in het ziekenhuis waar je de desinfectie werkzaamheden zal uitvoeren
  • Foto’s en meer informatie vind je op de site van Combi-Ster, in de opleidingsfolder van SVNen nl.

Jouw kwaliteiten

• Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent leergierig, enthousiast en je hebt een proactieve houding
  • Nauwkeurig werken is een vereiste en je toont hierbij een grote mate van verantwoordelijkheid
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken en hanteert hierbij een strakke planning
  • Je bent flexibel ingesteld en vindt het geen probleem om van maandag t/m zondag te werken in wisselende diensten.

Wij vragen

• Minimaal diploma VMBO-T met 3 jaar werkervaring
  • Rijbewijs B en eigen vervoer i.v.m. de wisselende diensten en slechte bereikbaarheid met openbaar vervoer
  • Gedurende de opleiding is het hebben van een eigen laptop een vereiste omdat je deze nodig hebt om bijvoorbeeld presentaties te maken (en te geven).

Wij bieden

• Je start in september 2019 met een leerwerktraject waarin je in 2 jaar het mbo-3 diploma MSMH gaat behalen. Tijdens het traject ben je verzekerd van goede begeleiding op de werkvloer
  • Je krijgt een leerarbeidsovereenkomst voor 36 uur per week (dit is inclusief 1 schooldag per week)
  • Afhankelijk van jouw aantal relevante werkervaringsjaren, verdien je minimaal €1.703,- en maximaal €2.534,-  bruto per maand (FWG 30) bij een 36-urige werkweek
  • Je standplaats is Delft Zuid
  • Naast een leuke baan bieden we je goede secundaire arbeidsvoorwaarden met onder meer: een vaste eindejaarsuitkering, vakantiegeld, pensioenopbouw, een leefstijlprogramma en coaching. De Reinier Academie biedt uiteenlopende opleidingen
  • Bekijk het complete overzicht van onze arbeidsvoorwaarden hier
  • Wil je meer weten over onze sollicitatieprocedure? Klik dan op deze link.

Hoe kun je solliciteren?

• Maak een power point presentatie waarin je motivatie voor deze functie en het leren-werken duidelijk naar voren komt en welke kwaliteiten je bezit.  Upload deze presentatie samen met jouw cv t.a.v. Inge de Glopper, recruiter
  • Inhoudelijke vragen? Bel Monique Rietveld, praktijkbegeleidster Combister (015 2510326)
  • Procedurele vragen? Inge de Glopper, recruiter, helpt je graag (015 2603659)

Data sollicitatieprocedure:

• Solliciteren kan t/m zondag 26 mei.
  • Uiterlijk 6 juni hoor je of je uitgenodigd wordt voor de eerste selectieronde op vrijdagochtend 14 juni. Dit is een groepsgewijze selectieronde met daarin een capaciteitentest en groepsopdrachten tevens ontvang je van ons meer informatie over het leerwerktraject tot MSMH
  • Bij een positieve uitslag word je uitgenodigd voor de 2de selectieronde op woensdag 19 of vrijdag 21 juni. Je krijgt dan een rondleiding op de werkvloer en een individueel selectiegesprek.