Leerling Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen (MSMH)

Reinier de Graaf medewerker

Leerling Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen: “Dat is een mond vol!, kreeg ik als reactie toen ik vertelde aan vrienden dat dit mijn nieuwe functie werd”, vertelt één van de huidige leerlingen. “En niet alleen de functienaam is een mondvol, de functieinhoud is al net zo uitgebreid!”

Als (leerling) MSMH zorg je er namelijk voor dat de patiënten in het ziekenhuis worden behandeld of geopereerd met schone, goed functionerende en steriele instrumenten. Dit beroep heb je niet zomaar in de vingers. Hiervoor heb je veel kennis en vaardigheden nodig die je in de praktijk leert, maar ook door twee jaar lang één dag per week naar school te gaan.

Een afwisselende baan met een grote verantwoordelijkheid in een team van 70 personen. Je komt niet ín het ziekenhuis zelf te werken, maar bij Combi-Ster. Dit is één van de grootste sterilisatie afdelingen in Nederland en deze werkt voor het Reinier de Graaf ziekenhuis in Delft en het Haga ziekenhuis in Den Haag. Daarnaast werken de medewerkers van Combi-Ster soms ook in het ziekenhuis voor ondersteunende diensten bij de OK en de afdeling Endoscopie.

Jouw werkdag

• Afwisselende taken, werktijden & werkplekken; eentonige werkweken kom je bij ons niet tegen
  • Foto’s en meer informatie vind je op de website Combi-Ster, in de opleidingsfolder van SVN en Volgjehart.nl.

Jouw kwaliteiten

• Geconcentreerd en nauwkeurig werken is bij dit werk een vereiste
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband alle werkzaamheden volgens protocol uit voeren
  • Je bent fysiek fit want tillen en lang staan horen tevens bij deze baan
  • Het werken in wisselende diensten (ook ‘s nachts) van maandag t/m zondag, passen bij jou
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je hebt een goede dosis humor

Wij vragen

• Minimaal diploma VMBO-T met 3 jaar werkervaring
  • Rijbewijs B en eigen vervoer i.v.m. de wisselende diensten en bereikbaarheidsdiensten.
  • Het hebben van een eigen laptop is een vereiste ivm de studie en de presentaties die je tijdens de studie moet maken en geven.

Wij bieden

• De 2 jarige MBO-3 opleiding tot MSMH (BBL) die in september 2018 van start gaat, wordt volledig voor je betaald.
  • Je verdient maximaal € 2.484,- bruto per maand (FWG 30) bij een 36-urige werkweek.
  • Je werkt 36 uur per week in wisselende diensten van maandag t/m zondag (dag- en nachtdiensten).
  • Standplaats; Combi-Ster, Marconiweg 18 te Delft. Eén dag per week reis je naar Zwolle waar de opleidingslocatie is.
  • Naast een leuke baan bieden we je ook goede secundaire arbeidsvoorwaarden die onder meer bestaan uit: een vaste eindejaarsuitkering, pensioenopbouw, een leefstijlprogramma, coaching en opleidingen. En bij ons parkeer je gratis!
  • We bieden jou als medewerker een leefstijlprogramma, coaching en opleidingen.
  • Bekijk het complete overzicht van onze arbeidsvoorwaarden hier.
  • Wil je meer weten over onze sollicitatieprocedure? Klik dan op deze link.

Bij Reinier solliciteer je anders

Om meteen een goede indruk van je te krijgen, solliciteer je bij Reinier anders:
Maak een powerpoint presentatie waarin naar voren komt wat je motivatie is om te solliciteren, waarom deze functie goed bij jou past en waarin jij uitblinkt.
Upload deze presentatie samen met jouw cv  t.a.v. Inge de Glopper of Ita Visser via de sollicitatiebutton op onze site.

Vragen? Inge en Ita, 015-260 3600, helpen je graag.

Sollicitatieprocedure:

1. Solliciteren kan t/m 27 mei.
  2. Uiterlijk 1 juni hoor je of je uitgenodigd wordt voor de eerste selectieronde.
  3. Donderdagochtend 14 juni: 1ste selectieronde, waar je een capaciteitentest achter de computer gaat maken. Bij een positieve uitslag, mag je door naar de volgende ronde.
  4. Maandag 18 juni:Tijdens deze groepsgewijze selectieronde krijg je informatie over het leer-werktraject tot MSMH bij Reinier, krijg je een rondleiding op de werkvloer en ga je(samenwerkings)opdrachten doen.
  5. Dinsdag 19 juni: Individuele sollicitatiegesprekken voor degenen die door zijn naar de 3de en laatste selectieronde.