Leerling BBL medewerker steriele medische hulpmiddelen

st-anna-ziekenhuis vacature-BBL

Ben jij op zoek naar een afwisselende leer- werkplek voor het volgen van deze opleiding?

Afdeling CSA

De Centrale Sterilisatie afdeling (CSA) is een onderdeel van de Apotheek. Het team bestaat uit ongeveer 15 medewerkers. Binnen dit team heerst een prettige werksfeer die ruimte laat voor zelfstandig werken met eigen verantwoordelijkheden, eigen inbreng.

Wie ben jij?

Als leerling medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen verzamel, reinig, sorteer, onderhoud, verpak, etiketteer en steriliseer je de gebruikte instrumenten(-sets) en andere medische hulpmiddelen. Vervolgens worden deze gedistribueerd. Ook reinigen en desinfecteren van flexibele endoscopen van de afdeling endoscopie, urologie en KNO is onderdeel van de functie. Als laatste voer je controles uit op de reinigings-, desinfectie- en sterilisatieprocessen.

Wat breng je mee?

Voor deze opleiding zijn we op zoek naar een sociale, zelfstandige collega, met minimaal MBO3 werk- en denkniveau, die graag de uitdaging aangaat om te werken én te leren!

Daarnaast:

• Heb je geen probleem met veelvuldig staan, tillen en vervoeren van (zware) goederen, waaronder instrumentensets;
  • Werk je nauwkeurig;
  • Kun je omgaan met hoge werkdruk in wisselende situaties;
  • Heb je gevoel voor techniek en kennis van de huidige stand van zaken automatisering;
  • Ben je echte teamspeler.

Wat bieden wij?

Naast het werken en leren in een ziekenhuis waar alle ruimte is voor eigen initiatief, bieden wij je een baan als leerling voor 32 uur per week.

Salariëring vindt plaats conform de Cao Ziekenhuizen.

Wij bieden al onze medewerkers een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden, dat ruimte biedt aan jouw individuele wensen. Denk bijvoorbeeld aan een fietsplan, verlof sparen of kopen, en een regeling studiekosten. Daarnaast is er aandacht voor vak verbreding en persoonlijke ontwikkeling.

Wie zijn wij?

Het St. Anna Ziekenhuis, gevestigd in Geldrop en Eindhoven, staat midden in de samenleving en biedt kwalitatief hoogwaardige zorg, dichtbij en in een omgeving die een gevoel van ‘thuis’ oproept. Aangenaam Anna.

Onze passie is het bevorderen van de gezondheid en kwaliteit van leven van ieder mens, in iedere levensfase. Anna wil een partner zijn, een goede buur. Iemand die altijd klaar staat. We zoeken op persoonlijke wijze en samen met onze patiënten naar de beste oplossing. Ook als die niet meteen voor de hand ligt.

Interesse?

Zin gekregen om aan de slag te gaan als leerling steriele hulpmiddelen, maar wil je eerst nog meer informatie over de St. Anna Zorggroep? Neem dan contact op met Sjaan Ketelaars-Janssen, afdelingshoofd CSA, telefoon 040-286 4119, of met Nadine Baggermans, Recruiter AnnaWerkt, telefoon 040-286 4885.

Ben je overtuigd dat jij de kandidaat bent die wij zoeken en wil jij de uitdaging aangaan?

Laat dan vóór 27 november 2018 je CV en motivatie achter door op de sollicitatiebutton te klikken, bij onze vacature: Leerling medewerker steriele medische hulpmiddelen (BBL)

Je motivatiebrief mag je richten aan Sjaan Ketelaars.

De 1e selectiegesprekken staan gepland op vrijdag 7 december in de ochtend.

Voor de borging van de kwaliteit van onze dienstverlening vragen wij nieuwe medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) te overleggen. Meer informatie hierover ontvang je tijdens het sollicitatieproces.

Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern gepubliceerd. Bij gelijke geschiktheid krijgen interne kandidaten voorrang.