(Leerling) Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen

Gelre ziekenhuizen

Gedrevenheid en nauwkeurigheid, dat zijn eigenschappen die wij graag terugzien in onze medewerkers Steriele Medische Hulpmiddelen op de Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA), Gelre ziekenhuizen.

Op de Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA), Gelre Apeldoorn en Zutphen, worden alle instrumenten die gebruikt worden op de operatiekamers, poliklinieken, behandelkamers en verloskamers gereinigd, gedesinfecteerd en gesteriliseerd.

Per 1 september 2018 ontstaat er een vacature binnen de CSA.

Je komt terecht  in een team van 33 medewerkers en samen zorgen we ervoor dat de reiniging, desinfectie en sterilisatie van de instrumenten en flexibele scopen volgens de nauwkeurigste kwaliteitseisen gebeurt. Je werkt afwisselend  bij het reinigen, inpakken, steriliseren, klaarzetten van operaties en transporteren naar OK en afdelingen. Dit alles in een wisselend rooster van maandag t/m vrijdag, ook heb je geregeld bereikbaarheidsdiensten in de weekenden.

Je bent in het bezit van een afgeronde MBO opleiding tot Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen, dan wel ben je bereid deze te volgen. Je kunt (op termijn) zelfstandig je werkzaamheden verrichten. Als persoon ben je collegiaal, nauwkeurig en heb je uiteraard gevoel voor hygiëne. Je zet je graag in om onze kwaliteit te waarborgen, je hebt een flexibele instelling en beheerst de Nederlandse taal goed. Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar een medewerker die reeds in het bezit is van het MBO-3 diploma MSMH

Voor gediplomeerde medewerkers Steriele Medische Hulpmiddelen geldt dat wij in eerste instantie een arbeidsovereenkomst bieden voor een jaar. Indien het diploma nog niet behaald is, wordt een leer-, arbeidsovereenkomst aangeboden voor de duur van de opleiding. Tijdens de opleiding ontvang je een salaris, ontleend aan FWG 30 van de cao ziekenhuizen. Als je gediplomeerd bent wordt je salaris ontleend aan FWG 35 van de cao ziekenhuizen. Je bent op beide locaties inzetbaar.

Voor meer informatie kun je vragen naar Bas Vriend, teamleider CSA Zutphen, telefoonnummer 055-8446075 of Marjon Potter, teamleider CSA Apeldoorn, telefoonnummer 055-5818542.

Ben je geïnteresseerd? Solliciteer dan zo spoedig mogelijk door je motivatiebrief en cv te mailen aan werkenbij@gelre.nl. Bij voldoende reacties sluiten wij de vacature.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.