Leerling medewerker steriele medische hulpmiddelen

Amphia Ziekenhuis vacature MSMH endoscopie

Voor de Zorgkern Centrale Sterilisatie Afdeling zoeken wij per direct een leerling medewerker steriele medische hulpmiddelen voor 32 tot 36 uur gemiddeld per week.

Hoe ziet het team eruit?

De centrale sterilisatie afdeling (CSA) vervult, verdeeld over drie locaties, een sterk dienstverlenende functie voor met name de OK en poliklinieken binnen het Amphia Ziekenhuis. In de nieuwbouw wordt een nieuwe CSA gerealiseerd. Wij zijn gericht op het reinigen, desinfecteren en steriliseren van instrumentarium welke bij de behandeling van patiënten wordt gebruikt. De CSA bestaat uit een team van circa 35 enthousiaste medewerkers. Kom jij ons team versterken?

Wat ga je doen?

Dankzij de dynamische werkomgeving binnen de CSA kunnen jouw capaciteiten volledig worden ontwikkeld. Als leerling medewerker steriele medische hulpmiddelen:

• Voer je de noodzakelijke reinigings- en desinfectie procedures uit;
  • Bedien je sterilisatieapparatuur;
  • Assembleer en verpak je instrumenten(-sets);
  • Ben je gericht op het transporteren van te steriliseren en gesteriliseerd materiaal;
  • Ben je een gesprekspartner voor gebruikers van sterilisatiegoederen.

Wat breng je mee?

Jij bent leergierig, dienstverlenend, praktisch ingesteld en hebt een echte werkersmentaliteit. Hygiënisch- en georganiseerd werken is voor jou vanzelfsprekend. Verder ben je in staat om fysiek belastende werkzaamheden uit te voeren (hoog energieniveau) en bereid tot het verrichten van onregelmatige diensten op één of meerdere locaties van Amphia in Breda en/of Oosterhout.

Daarnaast voldoe je aan de toelatingseisen die van belang zijn om de opleiding tot medewerker steriele medische hulpmiddelen te gaan volgen aan het ROC Eindhoven/Leiden. Dit betreft een tweejarige BBL-opleiding op MBO 3 niveau.

Heb jij ambities om persoonlijk te groeien? Dan is deze functie écht iets voor jou!

Wat biedt Amphia als werkgever?

We bieden je een leer-arbeidsovereenkomst aan voor de duur van de opleiding. Na het behalen van het diploma is er uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd wanneer er vacatureruimte beschikbaar is. Daarnaast heeft Amphia aantrekkelijke primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden:

• Gedurende het eerste praktijkleerjaar een salaris van € 1.245,- bruto per maand, conform CAO Ziekenhuizen (opleidingsschaal);
  • Na diplomering een salaris van maximaal € 2.612,- bruto per maand, conform CAO Ziekenhuizen (functiegroep 35, op basis van 36 uur);
  • Eindejaarsuitkering;
  • Mogelijkheden voor je persoonlijke ontwikkeling;
  • Voordelen bij aanschaf van een fiets, tablet, smartphone en nog veel meer;
  • Prettige werksfeer.

Interesse?

Wil je meer informatie over deze vacature van leerling medewerker steriele medische hulpmiddelen? Peter Peemen, meewerkend teamleidinggevende CSA, beantwoordt met plezier jouw vragen via 076 595 5186.

Direct solliciteren kan natuurlijk ook! Kijk op www.amphia.nl/werken-bij-amphia/vacatures en stuur je cv met motivatie vóór 27 april 2019.

Een online assessment maakt onderdeel uit van de selectieprocedure.

Bijzonderheden

Het inwinnen van referenties maakt standaard onderdeel uit van de sollicitatieprocedure. Als je solliciteert op deze vacature gaan wij er vanuit dat je meewerkt aan de referentiecheck.

Uiterlijk drie maanden na indiensttreding is het overleggen van een Verklaring Omtrent het Gedrag Natuurlijke Personen (VOG NP) verplicht.

Kijk voor meer informatie over Amphia op onze website www.amphia.nl.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.