Jeroen Bosch Ziekenhuis | Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen (MSMH)

Jeroen Bosch MSMH

De functie medewerker steriele medische hulpmiddelen is fysiek en uitdagend. Jouw werk is namelijk essentieel voor het uitvoeren van operaties en behandelingen.

De Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA) is onderdeel van het Operatiecentrum (OC). Ons Operatiecentrum zet in op talentontwikkeling en biedt je de mogelijkheid om verder te groeien en nieuwe ervaringen op te doen. Wil je alvast een kijkje nemen op ons OC?  https://oc.werkenbijhetjbz.nl/

MSMH

Jouw werk is cruciaal voor veilige en betrouwbare zorg aan patiënten.  Je bent met circa 46 collega’s verantwoordelijk voor het leveren van hoogwaardige steriele medische hulpmiddelen.  Onze kerntaken bestaan uit het reinigen, desinfecteren, controleren, onderhouden en steriliseren van chirurgische instrumenten en steriele medische hulpmiddelen. Samen met je collega’s ben je er verantwoordelijk voor dat alle reinigings-, desinfectie- en sterilisatiewerkzaamheden efficiënt en volgens de laatste kwaliteitseisen worden uitgevoerd.

Je werkt met technisch complexe instrumenten, die bovendien door technologische ontwikkeling en medische innovatie doorlopend vernieuwen.  Dit maakt dat wij het belangrijk vinden dat je tijdens je loopbaan jezelf blijft ontwikkelen. Op korte termijn zal de implementatie gaan plaatsvinden van een inpakrobot wat zeer innovatief is binnen een CSA.

Wij vertellen jou tijdens een kop koffie graag nog meer over de werkzaamheden.

Wat breng jij mee?

Je bent in het bezit van een diploma MSMH. Ervaring met de reiniging en desinfectie van flexibele endoscopen is een pre. Zit jij in het 2e leerjaar van de opleiding aan het Summa college? Dan nodigen we je ook uit te solliciteren.

Als medewerker steriele medische hulpmiddelen ben jij fysiek bezig. Je loopt en tilt veel en daarom zoeken wij een collega die letterlijk en figuurlijk stevig in zijn of haar schoenen staat! Je kunt snel schakelen en weet het hoofd koel te houden onder tijdsdruk. Geen dag is hetzelfde en de werkzaamheden zijn divers. Bovendien kan er een spoedsituatie ontstaan waarin jij ervoor zorgt dat de juiste instrumenten tijdig op de OK aanwezig zijn.

Wat bieden wij jou?

• Vierdaagse werkweek;
  • Maximaal vijf à zes keer per jaar weekenddienst;
  • Goed fietsplan;
  • Modern en nieuw operatiecentrum;
  • Ondersteuning door een inpakrobot;
  • Een enthousiast en gedreven team;
  • Ontwikkelmogelijkheden (wij hebben bijvoorbeeld collega’s die zijn doorgegroeid naar coördinerend medewerker smh, OK-assistent, medisch secretaresse, anesthesiemedewerker).

Inschaling vindt plaats in functiegroep 35 (minimaal €1.938 en maximaal € 2.882,- bruto per maand bij een 36-urig dienstverband. Je ontvangt een contract voor onbepaalde tijd.

Onze medewerkers zeggen het volgende:

“Ik kreeg de kans om aan te geven van welke taken ik energie kreeg en hier werd zoveel mogelijk rekening mee gehouden in de planning”.

“Ik kon mijn ambities aankaarten bij mijn leidinggevende en samen hebben we gekeken naar loopbaanontwikkeling. Inmiddels ben ik al 2 jaar werkzaam als medisch secretaresse”.

Interesse?
Wij bieden je de mogelijkheid een dag mee te lopen op de CSA zodat je een goede indruk kunt krijgen. Lijkt het jou leuk om msmh te worden maar heb je nog geen diploma? Maak dan een job-alert aan voor onze opleidingsplaatsen.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Ilonka van Kasteren, unithoofd CSA/OK ondersteuning , telefoonnummer: 06-22296791 of met Chantal Mazzei, Peter van Tiggelen, beide coördinerend medewerker op telefoonnummer: 073-5532218. Je cv en motivatiebrief kun je versturen via het online sollicitatieformulier. We nemen na ontvangst van je sollicitatie contact met je op om het vervolg van de procedure te bespreken.

Disclaimer:

• Het overleggen van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) is onderdeel van de sollicitatieprocedure
  • Het invullen van een vragenlijst m.b.t. de arbeidsgezondheidskundige screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Jeroen Bosch Ziekenhuis
Het Jeroen Bosch Ziekenhuis is een topklinisch ziekenhuis met 640 bedden en ruim 4.000 medewerkers. We staan voor Positieve Gezondheid. Alles wat we doen, is er op gericht het gezondheidswelzijn van de mensen om ons heen te verhogen. Onze medewerkers spelen daarbij uiteraard een zeer belangrijke rol. Meer informatie over de strategische koers van het Jeroen Bosch Ziekenhuis vind je in het JBZ Magazine.

Indien wij behoefte hebben aan ondersteuning bij het invullen van onze vacatures, zullen wij op eigen initiatief hiervoor contact zoeken met derden. Actief aanbod van diensten door derden wordt dan ook niet op prijs gesteld.