Hoofd bedrijfsvoering Logistiek & Klantenservice

Combister

“In deze functie ga je de boer op, zoek je onze klanten op. De ene dag ben je in gesprek met een Hoofd OK en de volgende dag sta je op de SEH. Dat is wat deze functie nog afwisselender maakt!” vertelt Christa Tigchelaar, directeur CombiSter. “’Getting things done’, klantrelaties uitbouwen, optimaliseren en verstevigen, in oplossingen denken, aansturen van 15 medewerkers en meedenken met beleid. In een notendop zijn dat wel de allerbelangrijkste taken”

Bij CombiSter transporteren, beheren, desinfecteren en steriliseren we medische instrumenten en hulpmiddelen. Is (bijvoorbeeld) een operatie afgelopen? Dan zorgen wij ervoor dat de medische instrumenten die tijdens die operatie zijn gebruikt, worden opgehaald en vervolgens op onze locatie in Delft weer gereinigd, gecontroleerd, samengesteld, verpakt en gesteriliseerd worden.
We werken voor de Reinier Haga Groep, met 3 verschillende locaties en in totaal ruim 100 verschillende klanten waaronder de OK, spoedeisende hulp, verloskunde, poli kaakchirurgie en poli dermatologie. Onze processen willen we zoveel mogelijk standaardiseren terwijl iedere klant zijn eigen specifieke wensen heeft o.a. wat betreft de soorten instrumenten, hoeveelheden en tijden van levering. Aan jou de taak om hiertussen een goede balans te houden.

Vanwege een gewijzigde organisatie structuur, kom je niet in een gespreid bedje terecht. Dat vraagt wel wat van jou. Aan de andere kant; je staat aan het begin van de verdere ontwikkeling van onze organisatie en krijgt de kans daarover mee te denken en te realiseren. Dus reken maar dat dit een afwisselend en soms hectische functie is, waarin jij zelf de regisseur bent in hoe je je werk indeelt.
Je werkt nauw samen met je collega hoofd bedrijfsvoering met aandachtsgebied Productie. Op dit moment zoeken we ook hiervoor een nieuwe collega. Jullie worden aangestuurd door de directeur van CombiSter.

Jouw werkdag

• Je zorgt ervoor dat onze klanten tevreden zijn over onze dienstverlening. Jij bent hun eerste aanspreekpunt betreft het logistieke proces, ook als er zaken zijn die niet goed gaan. We vinden het belangrijk dat je met hen een goede relatie opbouwt en dat je bijvoorbeeld regelmatig met ze rondom de tafel zit om hun wensen en uitdagingen te bespreken
  • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van de medewerkers in jouw team. Je zorgt ervoor dat zij weten wat er van ze wordt verwacht en dat ze vervolgens hiermee aan de slag gaan
  • Je voert met medewerkers bijvoorbeeld ontwikkelgesprekken waarin je kijkt hoe ze hun inzetbaarheid kunnen vergroten en de dienstverlening naar de klant verder verbeterd kan worden
  • Je denkt mee bij het opstellen van beleid en de realisatie daarvan.

Jouw kwaliteiten

• Je hebt bewezen dat je goed zelfstandig kunt werken
  • Je bent communicatief sterk en kunt daarin snel schakelen. Het ene moment overleg je met een van je medewerkers over speciale materialen die de klant vraagt en het andere moment zit je met je collega en de directeur in een overleg over een strategisch vraagstuk voor medewerkers
  • Je staat stevig in je schoenen; je weet wat en waarom je iets wilt
  • Je bent proactief ingesteld. Is er een probleem? Dan los je dat gewoon op.

Wat wij vragen

• Je hebt een afgeronde hbo-opleiding, bijvoorbeeld in de richting van bedrijfskunde, management of logistiek
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met het aansturen van medewerkers
  • Je hebt bij voorkeur eerder gewerkt op, of te maken gehad met een centrale sterilisatie afdeling (CSA) of de OK. Je weet wat de uitdagingen hiervan kunnen zijn
  • Je hebt bij voorkeur eerder te maken gehad met klanten(contacten).

Wat wij bieden

• Je verdient minimaal €2.655,- en maximaal €3.917,- bruto per maand (FWG 55) bij een 36-urige werkweek. Inschaling is afhankelijk van het aantal jaren relevante werkervaring
  • Je krijgt een jaarcontract voor 36 uur per week met de intentie om deze daarna om te zetten in een onbepaalde tijd contract
  • Je standplaats is Delft, locatie Marconiweg 18
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden conform de Cao ziekenhuizen met onder meer een vaste eindejaarsuitkering en vakantiegeld van 8,33% van het bruto jaarsalaris
  • Buiten de Cao vele extra’s zoals een uitgebreid vitaliteitsprogramma met bijvoorbeeld bootcamp en stoelmassages. Daarnaast ook coaching, loopbaanadvies en een actieve personeelsvereniging
  • Een open bedrijfscultuur met veel aandacht voor eigen inbreng en innovatie
  • Gratis parkeren van jouw auto
  • Wij vallen onder dezelfde cao als Reinier de Graaf. Kijk op de site voor het complete overzicht van de arbeidsvoorwaarden
  • Wil je meer weten over onze sollicitatieprocedure? Neem dan een kijkje op de site.

Ja, ik wil deze baan

Upload jouw motivatie en cv t.a.v. Inge de Glopper, recruiter via deze link
Vragen? Christa Tigchelaar, directeur CombiSter 015 251 0326, helpt je graag.

Sollicitatieprocedure:

• Solliciteren kan uiterlijk t/m woensdag 23 oktober. Cv’s en motivatiebrieven worden tussentijds bekeken, dus je kunt rekenen op een snelle reactie vanuit ons!
  • Een selectieassessment zal onderdeel zijn van de vervolg procedure
  • Onze wens is om onze nieuwe collega begin van het nieuwe jaar te kunnen verwelkomen.