Groene Hart Ziekenhuis | Medewerker CSA (gediplomeerd)

Groene Hart Ziekenhuis

Onze gloednieuwe Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA) is net geopend. Op de nieuwe afdeling is het prettig werken; ruim opgezet, licht en uiteraard werk je hier met de modernste apparatuur. De afdeling bevindt zich middenin het ziekenhuis. Ben jij onze nieuwe collega die hier samen met ons aan de slag gaat?

Dit ga je doen

Als Medewerker CSA vervul je een belangrijke rol in het voorkomen van infecties, want jij zorgt ervoor dat artsen en verpleegkundigen elke dag kunnen werken met schone en steriele materialen en patiënten kunnen rekenen op veilige zorg. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en werkt nauwkeurig, hygiëne gaat boven alles in jouw werk. Daarnaast vind je het leuk om mee te denken over hoe processen beter of slimmer kunnen.

Dit breng je mee

• Je bent nauwkeurig.
  • Je kunt goed samenwerken.
  • Je beschikt over het diploma Medewerker Steriele Hulpmiddelen.
  • Werkervaring op een CSA is een vereiste.
  • Kom je bij ons werken dan vragen wij om een VOG (Verklaring omtrent het Gedrag).
  • De werktijden liggen (in 3 ploegen-diensten) tussen 7.30 en 18.30 uur. Daarbuiten draai je mee in het rooster voor de bereikbaarheidsdienst. Mogelijkheid voor een vast dienstpatroon waarbij wij rekening houden met je wensen.

Bij ons krijg je

• Na 6 maanden bieden we je een dienstverband voor onbepaalde tijd.
  • Aantal uren in overleg.
  • Salaris conform Cao Ziekenhuizen, FWG 35 (bij een 36-urige werkweek maximaal € 2.882,- bruto per maand). Je wordt ingeschaald op basis van opleiding en ervaring.

Daarnaast wordt er veel georganiseerd om jou te helpen energiek te blijven. Van mindfulness- en yogalessen tot een fietsplan, korting op sportscholen, gratis voedingsadvies en/of beweegadvies.

Werken bij het GHZ

Wij zijn hét ziekenhuis in het Groene Hart. Groot genoeg voor brede zorg, maar overzichtelijk genoeg voor korte lijnen. We staan open voor iedereen. Ons karakter? Gewoonweg hartelijk. Met een no-nonsense houding én oog voor elkaar. Dat zie je terug in de werksfeer op de afdelingen. In de zorg voor onze patiënten. En in onze zorg voor jou. Want pas dan vinden wij dat ‘t klopt.

Meer weten

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marcel vd Velden, eerste medewerker CSA, 0182-505234 of Ingrid Daeter, coördinator Logistiek en CSA, 0182-505132.

Direct solliciteren!