Gediplomeerd Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen

Spaarne Gasthuis vacature

Ben jij als gediplomeerd medewerker steriele medische hulpmiddelen op zoek naar een omgeving waar je er echt toe doet? Waar je naast je dagelijkse werkzaamheden ook echt mag meedenken? Dan zoeken wij jou!

DE AFDELING

De CSA van het Spaarne Gasthuis bevindt zich op de locaties Haarlem Zuid en Hoofddorp. Op deze afdeling worden alle instrumenten die worden gebruikt op de operatiekamers, poliklinieken en verpleegafdelingen gereinigd, gedesinfecteerd, samengesteld en gesteriliseerd. Iedere dag bieden wij onze gasten Topzorg door het creëren van een veilige en gastvrije omgeving. Binnen de CSA werken we met ruim 40 medewerkers. Een divers, gedreven en gezellig team dat zich 100% inzet voor elkaar en voor onze gasten!

Spreekt dit je aan en wil je meer weten over onze afdeling? Kom eens een kop koffie drinken of meelopen. Je bent meer dan welkom!

DIT GA JE DOEN

Hoe belangrijk jouw werk is hoeven wij je niet te vertellen, jij zorgt er tenslotte dagelijks voor dat onze operatiekamers kunnen doordraaien en onze patiënten met schone/steriele medische hulpmiddelen veilig behandeld kunnen worden. Jij laat niets aan het toeval over en reinigt, desinfecteert en ontsmet/steriliseert de medisch hulpmiddelen en flexibele scopen met grote precisie. Patiëntveiligheid staat hoog in het vaandel. Ook zorg jij ervoor dat de voorraad steriele medische hulpmiddelen dat in het magazijn ligt voldoende en van goede kwaliteit is.

DIT BEN JIJ

• Een gediplomeerd medewerker steriele medische hulpmiddelen en in het bezit van het diploma MSMH.
  • Iemand die iedere dag weet wat er wordt verwacht
  • Jij weet je werkzaamheden zo te plannen dat je aan het eind van je dienst, het ziekenhuis met een gerust hart verlaat.
  • Flexibel, bij een spoedklus weet jij van de planning af te wijken en snel te schakelen in het belang van de patiënt.
  • Hectiek geeft jouw energie.
  • Iemand met een gezonde dosis humor.

WIJ BIEDEN JOU!

Deze functie van medewerker steriele medische hulpmiddelen is ingedeeld in functiegroep 35 (CAO Ziekenhuizen). Dit houdt in maximaal € 2.665,- bruto per maand op fulltime basis (36 uur) afhankelijk van je werkervaring.

Ons ziekenhuis is met zowel de auto als het openbaar vervoer prima bereikbaar (half uur vanuit Amsterdam). Elke medewerker kan tegen een minimale bijdrage parkeren.

Wat bieden wij jou nog meer?

• Diverse scholingsmogelijkheden
  • Team met leuke collega’s
  • Het begeleiden van collega’s in opleiding

INTERESSE

Voor meer informatie neem je contact op met Debby Louwen (afdelingshoofd) via telefoonnummer 023-2244395 of met Kees Rusman (afdelingshoofd) via telefoonnummer 023-2246389.

Je kunt online solliciteren via deze link!

Liever eerst kennismaken? Maak dan een afspraak via onze website.

Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en het navragen van referenties maken deel uit van de selectieprocedure.