Gediplomeerd Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen

Spaarne Gasthuis

Ben jij als gediplomeerd medewerker steriele medische hulpmiddelen (msmh) op zoek naar een omgeving waar je er echt toe doet? Waar je naast je dagelijkse werkzaamheden ook echt mag meedenken? Dan zoeken wij jou!

De afdeling

De CSA van het Spaarne Gasthuis bevindt zich nu nog op de locaties Haarlem Zuid en Hoofddorp. Daarnaast maakt ook de scopenreiniging (R&D) onderdeel uit van de CSA. Dit doen we op alle 3 de locaties van het Spaarne Gasthuis. Iedere dag leveren topkwaliteit aan onze ‘klanten’. Binnen de CSA werken we met ruim 40 medewerkers. Een divers, gedreven en gezellig team dat zich 100% inzet voor elkaar en voor onze ‘klanten’. Op dit moment werken we aan de samenvoeging van de 2 huidige afdelingen en in 2020 wordt onze splinternieuwe CSA geopend op de locatie Hoofddorp. De nieuwste technologie op het gebied van reiniging en desinfectie wordt hierin vormgegeven. Daarnaast wordt het een logistiek hoogstandje waarbij we RFID (een track and trace systeem) gaan introduceren.

Dit ga je doen

Hoe belangrijk jouw werk is hoeven wij je niet te vertellen, jij zorgt er tenslotte dagelijks voor dat onze operatiekamers kunnen doordraaien en onze patiënten met schone/steriele medische hulpmiddelen veilig behandeld kunnen worden. Jij laat niets aan het toeval over en reinigt, desinfecteert en ontsmet/steriliseert de medisch hulpmiddelen en flexibele scopen met grote precisie. Patiëntveiligheid staat hoog in het vaandel. Ook zorg jij ervoor dat de voorraad steriele medische hulpmiddelen dat in het magazijn ligt voldoende en van goede kwaliteit is. Ook ben je actief met klachtafhandeling, incidentenmeldingen en bij- en nascholing van collega’s.

De meeste medewerkers werken op beide onderdelen van de CSA, wat het werk erg afwisselend maakt.

Dit ben jij

• Een gediplomeerd medewerker steriele medische hulpmiddelen en in het bezit van het diploma MSMH.
  • Iemand die iedere dag weet wat er wordt verwacht.
  • Jij weet je werkzaamheden zo te plannen dat je aan het eind van je dienst, het ziekenhuis met een gerust hart verlaat.
  • Flexibel, bij een spoedklus weet jij van de planning af te wijken en snel te schakelen in het belang van de patiënt.
  • Hectiek geeft jouw energie.
  • Iemand met een gezonde dosis humor.

Wij bieden jou!

Deze functie van medewerker steriele medische hulpmiddelen is ingedeeld in functiegroep 35 (CAO Ziekenhuizen). Dit houdt in maximaal € 2.665,- bruto per maand op fulltime basis (36 uur) afhankelijk van je werkervaring.

Ons ziekenhuis is met zowel de auto als het openbaar vervoer prima bereikbaar (half uur vanuit Amsterdam). Elke medewerker kan tegen een minimale bijdrage parkeren.

Wat bieden wij jou nog meer?

• Een afdeling die flink in ontwikkeling is en op weg is om de mooiste en beste CSA van Nederland te worden.
  • Diverse scholingsmogelijkheden.
  • Team met leuke collega’s dat sterk in ontwikkeling is.
  • Het begeleiden van collega’s in opleiding.

Interesse?

Voor meer informatie neem je contact op met Kees Rusman (afdelingshoofd) via telefoonnummer 023-2246389 of met Clark Kellenaers (afdelingshoofd ai.) via telefoonnummer 06-18188700.

Je kunt online solliciteren via deze link.

Liever eerst kennismaken? Maak dan een afspraak via de button onderaan de vacature op onze website.

Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en het navragen van referenties maken deel uit van de selectieprocedure.