Fulltime gediplomeerde medewerker steriele medische hulpmiddelen

De patiënt in het middelpunt van onze aandacht, dat is de focus van Bernhoven. Betere zorg door minder zorg, ook wel zinnige zorg genoemd. Om de zorg zo in te richten betrekken we onze patiënten bij de beslissingen over hun zorgtraject. Werken we intensief samen met de huisartsen en andere zorgverleners uit de regio. En hebben we waardevolle afspraken met zorgverzekeraars gemaakt zodat onze zorg toekomstbestendig is. Om dit te realiseren is de organisatie in transitie. Een transitie van productiegerichte zorg naar patiëntgerichte zorg, waarbij we integraal het patiënten proces gaan volgen.

Binnen de Interventie Zorgstraten, afdeling CSA, ontstaat per direct een vacature voor een:

Fulltime gediplomeerde medewerker steriele medische hulpmiddelen

(deeltijd is bespreekbaar)

De CSA is een afdeling waar innovatie en techniek een belangrijke rol spelen. Eigen initiatief wordt niet alleen gewenst, maar is voor ons zelfs een vereiste, zij het wel in gepaste mate behorende bij de functie. De afdeling is volop in beweging en werkt nauw samen met diverse andere disciplines in het ziekenhuis.

De medewerker steriele medische hulpmiddelen is onder meer verantwoordelijk voor het reinigen, desinfecteren, controleren en steriliseren van het chirurgisch instrumentarium met behulp van een geautomatiseerd systeem.  Ook het controleren en aanvullen van de voorraden, en het zorg dragen voor het vervoer van instrumenten en de juiste behandeling van de apparatuur behoren tot de werkzaamheden, net als het verrichten van administratieve taken. Het reinigen en desinfecteren van flexibele scopen kan ook tot de taken behoren, evenals het ondersteunen van de logistiek OK. Onderdeel van dit beroep is het werken in bereikbare diensten, tussen 8.00 en 18.00 uur in de weekenden en op feestdagen volgens rooster.

Wij zijn op zoek naar een hygiënische, ordelijke collega met technisch inzicht en een goede fysieke gesteldheid en ervaring met het werken met computers. Wij verwachten van onze nieuwe collega enthousiasme en doorzettingsvermogen en een flexibele instelling. Uiteraard zijn het kunnen werken in teamverband, accuratesse en klantvriendelijkheid een vereiste.

Functie-eisen

Diploma MSMH (ROC/Summa college)

Arbeidsvoorwaarden

Arbeidsduur: een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd van 1 jaar, met vooruitzicht op een contract voor onbepaalde tijd bij gebleken geschiktheid. Fulltime 36 uur per week

Werktijden: tussen 7.00 en 21.30 uur en het draaien van bereikbare dienst, tussen 8.00 en 18.00 uur, in de weekenden of op feestdagen.

Salariëring: volgens CAO-Ziekenhuizen, functiegroep 35.

Meer informatie over deze functie wordt u graag verstrekt door de heer R. Bults, manager CSA, tel.nr. 0413-401397.

Wij ontvangen graag je reactie met motivatie en curriculum vitae  in PDF-formaat, ter attentie van de heer R.Bults, vóór 31 augustus aanstaande, via het sollicitatieformulier.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.