Gediplomeerde Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen of leerling MSMH

De patiënt in het middelpunt van onze aandacht, dat is de focus van Bernhoven. Betere zorg door minder zorg, ook wel zinnige zorg genoemd. Om de zorg zo in te richten betrekken we onze patiënten bij de beslissingen over hun zorgtraject. Werken we intensief samen met de huisartsen en andere zorgverleners uit de regio. En hebben we waardevolle afspraken met zorgverzekeraars gemaakt zodat onze zorg toekomstbestendig is. Om dit te realiseren is de organisatie in transitie. Een transitie van productiegerichte zorg naar patiëntgerichte zorg, waarbij we integraal het patiënten proces gaan volgen.

Binnen de Interventie Zorgstraten, afdeling CSA, ontstaat per direct een vacature voor een:

Gediplomeerde Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen

een leerling MSMH (32 uur)

De CSA is een afdeling waar innovatie en techniek een belangrijke rol spelen. Eigen initiatief wordt niet alleen gewenst, maar is voor ons zelfs een vereiste, zij het wel in gepaste mate behorende bij de functie. De afdeling is volop in beweging en werkt nauw samen met diverse andere disciplines in het ziekenhuis.

De medewerker steriele medische hulpmiddelen is onder meer verantwoordelijk voor het reinigen, desinfecteren, controleren en steriliseren van het chirurgisch instrumentarium met behulp van een geautomatiseerd systeem.  Ook het controleren en aanvullen van de voorraden, en het zorg dragen voor het vervoer van instrumenten en de juiste behandeling van de apparatuur behoren tot de werkzaamheden, net als het verrichten van administratieve taken. Het reinigen en desinfecteren van flexibele scopen kan ook tot de taken behoren, evenals het ondersteunen van de logistiek OK. Onderdeel van dit beroep is het werken in bereikbare diensten, tussen 8.00 en 18.00 uur in de weekenden en op feestdagen, e.e.a. volgens rooster.

Wij zijn op zoek naar een hygiënische, ordelijke collega met technisch inzicht en een goede fysieke gesteldheid en ervaring met het werken met computers. Wij verwachten van onze nieuwe collega enthousiasme en doorzettingsvermogen en een flexibele instelling. Uiteraard zijn het kunnen werken in teamverband, accuratesse en klantvriendelijkheid een vereiste.

Functie-eisen MSMH

Diploma MSMH (ROC/Summa college).

Arbeidsvoorwaarden

Arbeidsduur:     een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd voor één jaar, met vooruitzicht op een contract voor onbepaalde tijd bij gebleken geschiktheid.
Fulltime 36 uur per week (deeltijd is bespreekbaar)

Werktijden:       tussen 7.00 en 21.30 uur en het draaien van bereikbare dienst, tussen 8.00 en 18.00 uur, in de weekenden of op feestdagen.

Salariëring:       volgens CAO-Ziekenhuizen, functiegroep 35.

Functie-eisen leerling:

De kandidaat dient in het bezit te zijn van minimaal een VMBO-K diploma en beschikt over een MBO denk en werkniveau.

De kandidaat gaat de opleiding medewerker steriele medische hulpmiddelen volgen bij de ROC, een BBL-traject op MBO-3 niveau. Opleidingsduur: 2 jaar, mogelijke start februari 2019.

Arbeidsvoorwaarden

Arbeidsduur:     een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd voor de duur van de opleiding.

Werktijden:       dagdiensten volgens wisselend rooster, tussen 07.00 tot 21.30 uur

• Salariëring: volgens CAO-Ziekenhuizen, functiegroep 25

Meer informatie over deze functie wordt u graag verstrekt door de heer R. Bults, manager CSA, tel.nr. 0413-401397.

Wij ontvangen graag je reactie met motivatie en curriculum vitae ter attentie van de heer R.Bults, vóór 24 oktober aanstaande via het sollicitatieformulier.