Eerste Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen

St. Antonius Ziekenhuis vacature

36  uur per week, Utrecht | Woerden

Je bent een harde werker met een flinke dosis humor die nauwkeurig te werk gaat. Wil jij een belangrijke schakel zijn in het voorkomen van infecties? Binnen de Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA), van het St. Antonius Ziekenhuis, hebben we plek voor een eerste medewerker steriele medische hulpmiddelen.

Aangenaam

Het St. Antonius Ziekenhuis is het grootste niet-academische opleidingsziekenhuis in Nederland, met als klinische speerpunten: Hart, Longen en Kanker. We bieden (hoog)complexe zorg op meerdere locaties. Onze belangrijkste ambitie is het verlenen van de beste medische en verpleegkundige zorg & service. Goed opgeleide zorgprofessionals halen hiervoor dagelijks het beste uit zichzelf. Bij ons kun je werken met de nieuwste behandeltechnieken en apparatuur. Ruim 6.000 medewerkers zetten zich in voor onze missie Samen zorgen voor kwaliteit van leven. We hopen dat deze missie ook bij jou past. Onze cultuur omschrijven wij als innovatief, ambitieus, open en transparant. Leuk om te melden is dat we in 2018 voor de 11e keer op rij door het onderzoeksbureau TEI zijn uitgeroepen tot Topwerkgever!

Jouw werkplek

De Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA) maakt deel uit van het OK/IC-Centrum en is verantwoordelijk voor het reinigen, desinfecteren en steriliseren van medische instrumenten. Wij vervullen een dienstverlenende functie voor de operatie-, onderzoek- en behandelafdelingen binnen het St. Antonius Ziekenhuis, verdeeld over 3 locaties. Onze afdeling is van groot belang voor het ziekenhuis, zonder goed instrumentarium kan er niet geopereerd worden. Onder het motto: “samen maakt top”  zijn we met elkaar voortdurend bezig om onze dienstverlening en onze samenwerking te verbeteren. We begeleiden ook medewerkers steriele medische hulpmiddelen in opleiding.

Wat ga je doen?
Als eerste medewerker steriele medische hulpmiddelen ben je net als alle gediplomeerde medewerkers steriele medische hulpmiddelen een belangrijke schakel in het voorkomen van infecties. Je stuurt het team aan en verzorgt de coördinerende taken. Naast dat je meewerkt aan de voornaamste werkzaamheden, zoals  het reinigen, desinfecteren en steriliseren van re-usable medische hulpmiddelen, ben jij het contactpersoon voor de poliklinieken en de OK. Je hebt regelmatig overleg met de teamhoofden en afdelingshoofd. Je bent werkzaam op de locaties Utrecht en Woerden. Je zal merken dat elke locatie zijn eigen dynamiek heeft.

Wat breng je mee

Op onze afdeling kan het er hectisch aan toe gaan, maar jij weet je hoofd koel te houden en je team te motiveren. Je werkt doelgericht en nauwkeurig. Je communiceert helder en je bent het gewend om de coördinerende rol op je te nemen binnen het team en met de afdelingen waar veel mee wordt samengewerkt. Je bent een betrokken medewerker die goed in teamverband kan werken, met een positieve houding ten aanzien van veranderingen en ontwikkelingen. Uiteraard heb je gevoel voor hygiëne.

Om de functie van eerste medewerker steriele medische hulpmiddelen te kunnen vervullen, ben je in ieder geval in het bezit van een:

• een afgeronde opleiding tot medewerker steriele medische hulpmiddelen (MSMH) op MBO-niveau 3.

Wij bieden jou

• een gezellige werksfeer met collega’s die je goed inwerken en voor je klaar staan;
  • een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband
  • een salaris van minimaal €1.890 en maximaal €2.797 bruto per maand (FWG 40) op basis van een 36-urige werkweek en afhankelijk van je ervaring en opleiding (CAO Ziekenhuizen);
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een 13e maand en de mogelijkheid deel te nemen aan een fiets-, fitness- of ‘bring your own device’-regeling.
  • mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en opleiding;
  • deelname aan carrièreportaal ‘Sterk in je Werk’ zodat je jouw roeping zo lang mogelijk kan vervullen.
  • gelegenheid tot parkeren.

Informatie
Wil je meer weten over deze functie of wil je een keer sfeer proeven, neem dan contact op met Maarten Roest, Teamhoofd CSA, telefoon 088-3206657 of per e-mail M.A.Roest@antoniusziekenhuis.nl.

Sollicitatie
Spreek dit je aan? Stroop dan nu je mouwen op en stuur ons voor 25 juni 2018 je sollicitatie en CV via deze link waarin je aangeeft wat jouw motivatie is om bij ons te werken.

Een referentiecheck maakt deel uit van de selectieprocedure en een online assessment kan onderdeel uit maken van de selectieprocedure.

Deze vacature wordt tegelijk intern als extern geplaatst. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.