CSA-Medewerker / MSMH

Interchange vacature CSA

Herken je jezelf hierin?
Je hebt de LOI of ROC opleiding tot CSA-medewerker afgerond of bent bijna afgestudeerd. Nauwkeurig werken is voor jou geen probleem. Daarbij spelen verantwoordelijkheid en zorgvuldigheid een grote rol. Ook ben je in staat je werk steeds opnieuw te controleren.

Wat kunnen we jou vertellen over deze functie?
Jouw taak is om te zorgen dat de operatiekamer het instrumentarium op tijd weer kan gebruiken. Je bent de voorbereiding voor de operatiekamer.
Je zorgt ervoor dat het instrumentarium dat gebruikt wordt bij operatieve ingrepen wordt gereinigd, gedesinfecteerd en (het belangrijkste) gesteriliseerd.

Detacheren bij Interchange
Als detacheerder ben je in dienst van Interchange, en werk je voor verschillende zorginstellingen. De zorginstellingen zijn dan jouw opdrachtgever, maar je krijgt door ons betaald. Als detacheerder duurt je opdracht vaak drie of zes maanden, maar het kan ook zo zijn dat je voor een jaar gedetacheerd wordt. Het is dus niet zo dat je maandag op plek A zit en dinsdag op plek B.

Omdat de ziekenhuizen en klinieken waar je werkt niet je werkgever zijn maar opdrachtgever, zit je niet vast aan één zorginstelling. Je kan dus op een hele snelle manier gevarieerde werkervaring opdoen.

Het werk dat je doet is afwisselend en je switcht af en toe van werkomgeving.

Omdat je een contract hebt voor langere tijd met Interchange, heb je dus wel vastigheid in je contract. Het is aan Interchange om een plek voor jou te vinden. Natuurlijk zal Interchange zoveel mogelijk in de buurt een plek voor je willen vinden, maar het kan in enkele gevallen zo zijn dat je moet reizen.

Heb je nog vragen? Onze consultant Marleen staat voor je klaar! Je kan Marleen bereiken per telefoon op 06-21318481 of per mail marleen@interchange-vacatures.nl.