Cleanroom Symposium 31 mei 2017 in combinatie met bedrijvenbeurs

VCCN Symposium

Op woensdag 31 mei 2017 organiseert VCCN in 1931 Congrescentrum Brabanthallen ’s-Hertogenbosch het jaarlijkse VCCN Cleanroom Symposium in combinatie met een bedrijvenbeurs. Het symposium is opgezet rondom verschillende lezingen van experts uit het werkveld. Actuele onderwerpen als Ontwikkelingen in de gezondheidszorg en Oppervlaktereinheid passeren hierbij de revue.

Het eerste deel van het symposium bestaat uit een parallelle lezingensessie. Professionals uit het vakgebied praten over onderwerpen als: Het beheersen van contamination control in de ruimte en Clean proces en effluenten. Na een pauze en bezoek aan de bedrijvenbeurs volgen twee nieuwe parallelle lezingensessies. Ter afsluiting aan de dag is een netwerkborrel georganiseerd met buffet. Een uitstekende gelegenheid in contact te komen met (nieuwe) relaties in de branche.

Naast het Cleanroom Symposium vindt de bedrijvenbeurs plaats waar toonaangevende bedrijven aanwezig zijn. Bij ontvangst en tijdens de pauze lopen bezoekers langs deze beurs.

Het VCCN Cleanroom Symposium is voor een ieder werkzaam in het cleanroom vakgebied binnen de volgende werkvelden: eindgebruikers binnen de micro/nano-elektronica, de farmaceutische en levensmiddelen industrie, gezondheidszorg (OK, infectiepreventie), leveranciers, installateurs en schoonmaakbedrijven.

Locatie

1931 Congrescentrum Brabanthallen, Oude Engelseweg 1, 5222 AA in ’s-Hertogenbosch

Aanmelden symposium en meer informatie

Deelname aan het symposium kost €165 voor VCCN leden. Ga voor aanmelden en meer informatie naar www.vccn.nl.

Over VCCN

Vereniging Contamination Control Nederland (VCCN) is opgericht in 1988 voor iedereen die beroepsmatig te maken heeft met contamination control en de daarbij behorende facilitaire voorzieningen. Via actuele kennisoverdracht en gezamenlijke uitwisseling van ervaring streeft VCCN voortdurend naar een optimalisering van de vakbekwaamheid in contamination control. Met als belangrijkste doelstelling: het verhogen van uw deskundigheid. VCCN is lid van de International Confederation of Contamination Control Societies (ICCCS). VCCN is het enige geregistreerde onderwijsinstituut in de Contamination Control in Nederland. Voor de erkende VCCN opleidingen en cursussen is accreditatie van toepassing.