Benchmark CSA 2019. Doet u ook mee met de enquête?

CSA benchmark 2019

Recentelijk zijn de hoofden van de centrale sterilisatie afdelingen namens SVN uitgenodigd voor deelname aan alweer de derde benchmark CSA, editie 2019. Het doel van deze benchmark is tweeledig: het meten en vergelijken van de efficiëntie en de productiviteit van de CSA’s in Nederland, en deze te vergelijken met de vorige editie uit 2012.

Nieuw is dat we de enquête nu ook in België gaan uitzetten. Bij voldoende respons zijn we daarmee ook in staat om de CSA’s in Nederland en België met elkaar te vergelijken. Aan de hand van de resultaten kunt u nagaan hoe uw CSA scoort ten opzichte van CSA’s in andere vergelijkbare ziekenhuizen in Nederland en België.

Online enquête

De online enquête bestaat uit maximaal 60 vragen en het invullen kost circa 90 minuten. De vragen gaan over het beheer en taken, het budget, de locatie, de grootte, logistiek en transport, de productie, de apparatuur, de communicatie en de formatie van uw CSA.

Geen uitnodiging ontvangen maar u wilt ook graag deelnemen?

Hoe meer deelnemers de enquête invullen hoe nauwkeuriger de resultaten zijn. Mocht u geen uitnodiging hebben ontvangen en u wilt zelf ook graag deelnemen of nog een ander hoofd CSA kennen die geen uitnodiging heeft ontvangen en toch graag wil deelnemen, dan kunt u contact opnemen via de mail met: sinan.nadi@atosborne.nl.
CSA medewerkers die meer willen weten over deze enquête kunnen hun hoofd benaderen voor meer informatie.