Ambitieuze leerling voor de opleiding Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen (MSMH)

MC Slotervaart vacature MSMH

MC Slotervaart is een klantgerichte organisatie die de belangen van haar patiënten voorop zet. Met de ervaren professionals van MC Slotervaart is de patiënt verzekerd van snelle diagnostiek en een goede behandeling. Wat we doen, doen we goed en snel.

Ambitieuze leerling voor de opleiding  Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen (MSMH)

Bij alle operaties en onderzoeken die plaats vinden worden medische hulpmiddelen gebruikt. Als leerling word je opgeleid om het gebruikte instrumentarium en de medische hulpmiddelen te verzamelen, te reinigen en desinfecteren. Daarna moet je instrumenten sorteren, verpakken en etiketteren voor veilig gebruik bij een volgende operatie. Belangrijk is dat je kunt werken volgens de regels en procedures die zijn vastgelegd.

Hou je ervan om secuur te werken en heb je een grote mate van eigen verantwoordelijkheid? Werk je graag in teamverband en heb jij een goed technisch inzicht? En kun je het aan om veel te staan en lopen en (zware) goederen, waaronder instrumentensets, te tillen en te vervoeren? Misschien ben jij de leerling die wij nodig hebben.

Opleiding

MC Slotervaart biedt je de mogelijkheid om het werken en leren te combineren. Je werkt 36 uur per week als leerling op de Centrale Sterilisatieafdeling en je volgt in werktijd de MBO-opleiding Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen bij één van de drie ROC’s. De opleiding start twee keer per jaar, maar je zult al eerder beginnen met werken, via een voorwerkperiode.

Selectiecriteria

Je beschikt over een vmbo- of mavo-diploma, waarbij je alle vakken op tenminste C-niveau examen hebt afgelegd. Je hebt tenminste één van de vakken wiskunde, natuurkunde of scheikunde; ook een overgangsbewijs van havo 3 naar havo 4 of van vwo 3 naar vwo 4 is mogelijk.

Salaris

Gedurende de opleiding krijg je een leer-/arbeidsovereenkomst en ontvang je het leerlingensalaris conform de CAO-ziekenhuizen. De opleiding duurt twee jaar.

Inlichtingen
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met dhr. Tom Pereboom, hoofd CSA, MC Slotervaart en MC Groep, per e-mail: t.pereboom@mcgroep.com.

Solliciteren

Via e-mail, inclusief motivatiebrief en CV, naar vacature@slz.nl onder vermelding van nummer 18A039.

Sluiting respons

15 september 2018