Interster

Bedrijfslid Interster

Binnen onze vereniging hebben we een grote groep bedrijfsleden. Op deze pagina vind je ze allemaal terug. Ook bedrijfsleden zijn heel belangrijk voor SVN, want door kennis te delen met elkaar zorgen we samen voor diverse innovaties binnen ons vakgebied. In deze rubriek komt een bedrijfslid aan het woord. Dit keer is dat Interster International B.V.

Korte introductie van jullie bedrijf. Wie zijn jullie?

Interster International B.V. is een professionele organisatie die zich al decennia profileert als gecertificeerde totaalleverancier van hoogwaardige medische hulpmiddelen in de Nederlandse ziekenhuizen en ver daar buiten. jouw partner voor de CSA, PPE, Endoscopie en Investment Solutions. Wij bieden onze klanten producten en oplossingen en door onze kennis te delen staan wij dicht bij onze klanten.

Sinds wanneer zijn jullie bedrijfslid van SVN en waarom?

Wij zijn al heel lang bedrijfslid van SVN. Binnen ons vakgebied zijn er maar een paar organisaties die belangeloos kijken naar de markt, kennis delen en kritisch zijn waar nodig, SVN is er één van. SVN biedt professionals uit het hele land de mogelijkheid kennis op te doen en te delen, wij maken daar graag deel van uit.

Wat is de toegevoegde waarde van de door jullie geleverde producten en/of diensten en wat maakt dit zo uniek?

Interster is het enige bedrijf in Nederland met een totaalpakket voor de CSA, een mix van eigen productie en vertegenwoordigingen van vooraanstaande toeleveranciers zorgt ervoor dat de klant op één adres terechtkan voor kwaliteitsproducten. Kennisoverdracht en service staan hoog in het vaandel, ons magazine Steril voorziet de medewerkers van de Nederlandse CSA’s van de laatste ontwikkelingen. We willen graag dat onze klanten ons zien als een partner en doen er alles aan om de samenwerkingen hierin optimaal te houden.

Hoe kijken jullie als bedrijfslid naar de toekomst voor wat betreft innovaties, ontwikkelingen of andere belangrijke zaken?

Interster innoveert in het productfolio op zeer frequente basis. Omdat wij niet alleen leverancier zijn maar ook fabrikant zijn wij voortdurend bezig met de verdere ontwikkeling van onze producten. Hierbij speelt de milieubelasting en duurzaamheid een steeds grotere rol. Als bedrijf zijn we sinds 2014 al Co2 neutraal, daar waar andere bedrijven dit nu pas als speerpunt gebruiken. Wij werken volledig zonder gas en wekken onze eigen energie op. Het laten verwerken van SMS tot een nieuw te gebruiken grondstoffen is natuurlijk een mooie ontwikkeling waarin Interster uiteraard participeert. Kartonloos leveren van onze wrapping is al jaren een USP. Daarnaast heeft de Covid19 periode uitgewezen dat continuïteit van leveringen van medische hulpmiddelen en PPE niet vanzelfsprekend zijn, wanneer grote partijen niet thuisgeven in ons werkveld heeft dat grote nadelige gevolgen voor de hele keten. Interster kan met trots terug kijken op deze moeilijke periode waarin we hebben aangetoond een leverancier te zijn waarop men kan vertrouwen.

Interster International B.V.
Website: www.interster.nl
E-mail: info@interster.nl
Contactpersoon: Johan de Boer

Interster

Meer informatie

Wil je ook graag bedrijfslid worden en weten wat de mogelijkheden zijn? Neem contact op met Patrick Molendijk via patrickmolendijk@sterilisatievereniging.nl.

Patrick Molendijk