Teamhoofd CSA 36 uur per week, Utrecht | Woerden

Vacature St. Antonius Ziekenhuis

Het creëren van een goedlopend en hecht team binnen een veranderende omgeving. Dat is de uitdaging waar je als teamhoofd CSA van het St. Antonius Ziekenhuis voor staat. Heb jij alles in huis om dit te realiseren? Dan willen we jou graag leren kennen.

Jouw nieuwe uitdaging

Teamhoofd zijn op de afdeling CSA betekent optreden als motivator, medewerkers in hun kracht kunnen zetten, maar ook waar nodig direct sturend zijn en (impopulaire) maatregelen durven te nemen. Jouw uitdaging voor 2018 is het verder integreren van de teams op locatie Utrecht en Woerden. Door jouw rol als teamhoofd excellent te vervullen ben jij in staat om jouw medewerkers te laten excelleren. Je team bestaat uit +/- 26 CSA medewerkers inclusief leerlingen CSA. De dagelijkse werkzaamheden stem je af met de eerste medewerker(s) CSA.

Een behoorlijke uitdaging, maar je staat er niet alleen voor! Je vervult deze rol namelijk samen met je collega teamhoofd die verantwoordelijk is voor het team in Nieuwegein en het afdelingshoofd CSA. Samen vormen jullie het leidinggevenden team die de verantwoordelijkheid hebben voor het verder professionaliseren van de afdeling CSA.  Kortom, een baan waar mooie uitdagingen op je wachten!

Aangenaam

Het St. Antonius Ziekenhuis is het grootste niet-academische opleidingsziekenhuis in Nederland, met als klinische speerpunten: Hart en Vaat, Longen en Kanker. We bieden (hoog)complexe zorg op meerdere locaties. Onze belangrijkste ambitie is het verlenen van de beste medische en verpleegkundige zorg & service. Goed opgeleide zorgprofessionals halen hiervoor dagelijks het beste uit zichzelf. Bij ons kun je werken met de nieuwste behandeltechnieken en apparatuur. Ruim 6.000 medewerkers zetten zich in voor onze missie Samen zorgen voor kwaliteit van leven. We hopen dat deze missie ook bij jou past. Onze cultuur omschrijven wij als innovatief, ambitieus, open en transparant. Leuk om te melden is dat we in 2017 voor de tiende keer op rij door het onderzoeksbureau TEI zijn uitgeroepen tot Topwerkgever.

Jouw werkplek

De Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA) maakt deel uit van het OK/IC-Centrum en is verantwoordelijk voor het reinigen, desinfecteren en steriliseren van medische instrumenten. Wij vervullen een dienstverlenende functie voor de operatie-, onderzoek- en behandelafdelingen binnen het St. Antonius Ziekenhuis verdeeld over 3 locaties. Onze afdeling is van groot belang voor het ziekenhuis, zonder goed instrumentarium kan er niet geopereerd worden. Onder het motto: “samen maakt top”  zijn we met elkaar voortdurend bezig om onze dienstverlening en onze samenwerking te verbeteren. We begeleiden ook medewerkers steriele medische hulpmiddelen in opleiding.

Jij brengt mee

Om teamhoofd te zijn op de afdeling CSA moet je dus wel wat in je mars hebben! Je bent een stevige persoonlijkheid die resultaatgerichtheid weet te combineren met mensgericht leidinggeven. Vanuit jouw persoonlijke visie op leiderschap ben je in staat medewerkers te motiveren en te verbinden in een veranderende omgeving en een goed lopend samengesteld team op te bouwen. Je creëert een cultuur van ‘continu verbeteren’ onder andere door het eigenaarschap van medewerkers verder te vergroten. Voor jou is het vanzelfsprekend dat je elkaar aanspreekt op gedrag en je schroomt ook niet om dat te doen en tegelijk sta je ook open voor feedback vanuit de medewerkers. Je werkt resultaatgericht om het beste eindresultaat te behalen. Hierbij hoort ook dat je je handen uit de mouwen steekt waar nodig. Je hebt oog voor de kwaliteit van de medewerkers en jouw sensitiviteit zet je in om te weten wat er leeft op de afdeling. Jouw gezonde dosis humor en relativeringsvermogen helpen jou om elke dag weer vol energie aan de slag te gaan.

Om ons nieuwe teamhoofd CSA te worden, heb je in elk geval;

• Minimaal 2 a 3 jaar werkervaring als leidinggevende (bij voorkeur in het bezit van een management opleiding.
  • ervaring op de CSA is een pre.

Jij verdient óók het beste;

• een zelfstandige baan vol afwisseling in een topklinisch ziekenhuis waar je volop mogelijkheden hebt om je persoonlijk te ontwikkelen
  • een contract voor 36 uur per week;
  • een salaris van minimaal €2.290 en maximaal €3.421 bruto per maand (FWG 50) op basis van een 36-urige werkweek en afhankelijk van je ervaring en opleiding (CAO Ziekenhuizen)
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een 13e maand en de mogelijkheid deel te nemen aan een fiets-, fitness- of ‘bring your own device’ -regeling;
  • deelname aan carrièreportaal ‘Sterk in je Werk’;

Informatie

Wil je meer weten over jouw rol als Teamhoofd CSA? Neem dan contact op met Teun Gerritsen, afdelingshoofd CSA/SRD, telefoon: 088-3206652.

Sollicitatie

Stroop jij je mouwen op voor deze functie? Stel jezelf dan snel aan ons voor in een gemotiveerde sollicitatiebrief met cv. Je kunt tot 16 februari 2018 hier solliciteren. De gesprekken vinden plaats in week 8.

Een assessment kan onderdeel uit maken van de sollicitatie procedure.