Medewerker steriele medische hulpmiddelen

CWZ vacature medewerker

Ben jij een gediplomeerd medewerker steriele medische hulpmiddelen? Solliciteer dan direct! Het dienstverband is voor bepaalde tijd (12 maanden), voor 36 uur per week. Een verlenging van het dienstverband behoort hierna tot de mogelijkheden bij gebleken geschiktheid en indien het bedrijfsbelang het toelaat.

Bedrijfsinformatie

De centrale sterilisatie afdeling (CSA) in CWZ telt 45 medewerkers. De afdeling is verantwoordelijk voor:

• Het verzamelen, reinigen, steriliseren en distribueren van medische hulpmiddelen.
  • Het reinigen en desinfecteren van flexibele scopen en het verzorgen van transport naar de afdelingen.
  • Het verzorgen van de logistieke taken voor het OK-complex zoals het klaarzetten van ingrepen

Het CSA team voert deze werkzaamheden uit voor alle afdelingen in CWZ. Voor dit team zijn we op zoek naar een enthousiaste collega.

Functieomschrijving

Als medewerker centrale sterilisatie reinig, controleer, verpak je sets medische hulpmiddelen en reinig je flexibele scopen. Je bedient sterilisatie- en desinfecteerapparatuur. Je zet instrumentensets en toebehoren klaar voor de OK. Werk dat vraagt om grote zorgvuldigheid. Dit gebeurt op de volgende werktijden (op basis van 9 uur per dag): 07.45 uur – 17.15 uur en 11.30 uur – 21.00 uur. De CSA werkt ook in het weekend van 12.30 uur tot 16.30 uur en draait buiten werktijd bereikbaarheidsdiensten.

Functie-eisen

Je bent secuur, stressbestendig en beschikt over een groot gevoel van verantwoordelijkheid. Je houdt van werken in een team maar bent ook zeer zelfstandig. Je bent in het bezit van het diploma Medewerker Steriele Medische Hulpmiddelen (LOI of ROC). Ervaring met scopenreiniging is een pré.

Arbeidsvoorwaarden

Het maximaal bereikbare salaris bedraagt € 2.612,- bruto per maand (functiegroep 35) op basis van een 36-urige werkweek. Arbeidsvoorwaarden volgens CAO ziekenhuizen.

Contactinfo

Meer informatie bij: Dick Braam, hoofd CSA, (024) 365 7939.

Direct solliciteren