(Leerling) Medewerk(st)er Steriele Medische Hulpmiddelen

steris vacature leerling MSMH

STERIS Instrument Management Services, voorheen Synergy Health Amsterdam, is een onderdeel van STERIS worldwide  STERIS Instrument Management Services is met 17 vestigingen in Engeland, 1 in Nederland één van de grootste aanbieders van sterilisatiediensten aan de ziekenhuizen in Europa. STERIS IMS is een totaalaanbieder op gebied van desinfectie en sterilisatie diensten. Naast het verlenen van uitstekende dienstverlening bieden we onze afnemers een totaalpakket van een geborgd kwaliteitssysteem en een uitgebreid managementinformatiesysteem inclusief instrumentenvolgsysteem aan. Om dit te ondersteunen zoeken wij mensen met lef en ambitie.

Voor onze vestiging in het AMC te Amsterdam zoeken wij:

(Leerling) Medewerk(st)er Steriele Medische Hulpmiddelen m/v

32 – 36 uur /week

De Sterilisatieafdeling heeft als doelstelling het leveren van schoon, steriel en goed functionerend instrumentarium en het afleveren van juist samengestelde instrumentennetten t.b.v. het operatie-complex, poliklinieken, kliniek van het AMC en enkele buiten het ziekenhuis gelegen Medische Behandel Centra.

Daarnaast wordt vanuit deze locatie ook voor een aantal afdelingen de reiniging en desinfectie van flexibele endoscopen verzorgd.

Functieomschrijving:

Je verzorgt alle handelingen rondom het instrumentarium, waaronder reiniging, thermische desinfectie, assemblage, pakketteren, steriliseren, steriele uitgifte en distributie.

Vereisten:

Je hebt een opleiding op VMBO-niveau, aangevuld met het diploma Sterilisatieassistent van de LOI en of ROC. Je hebt aantoonbare ervaring in het vakgebied en houdt vaktechnische ontwikkelingen bij. Daarnaast ben je zelfstandig en kun je goed in teamverband werken. Je hebt goede communicatieve vaardigheden, je hebt gevoel voor ordelijkheid, systematiek en hygiëne en je bent representatief. Bijzondere eisen worden gesteld aan opmerkzaamheid. Je hebt een goede kennis van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Geboden wordt:

Wij bieden je gunstige werktijden en passende arbeidsvoorwaarden overeenkomstig de functie. Er wordt zowel in dag-, avond- als nachtdiensten gewerkt. Daarnaast periodiek in het weekend op zaterdag en/of op zondag.

Heb je belangstelling voor deze functie, richt dan je schriftelijke sollicitatie, voorzien van een CV aan, STERIS Instrument Management Services, de heer Lingeman, via e-mailadres hans_lingeman@steris.com. Voor meer informatie omtrent de functie kun je contact op nemen met de heer Robin Peter, Tim van Rijk of de heer Purcy Viereck, Teamleiders tel 020-5662910.

Acquisistie naar aanleiding van deze vacature door derden wordt niet op prijs gesteld.