CSA medewerker vaste baan

Interchange vacature

Wat zijn je werkzaamheden?

Op de Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA) wordt het instrumentarium dat gebruikt wordt bij operatieve ingrepen gereinigd, gedesinfecteerd en (het belangrijkste) gesteriliseerd. Je bent als het ware de voorbereiding voor de operatiekamer. Jouw taak is om te zorgen dat de operatiekamers het instrumentarium op tijd weer kunnen gebruiken.

Wat verwachten we

We verwachten dat je de opleiding tot CSA medewerker hebt afgerond of bijna afgestudeerd bent. Eventuele ervaring is een bonus, maar is zeker geen harde eis.

Wij bieden iets unieks

We zijn op zoek naar CSA medewerkers voor meerdere opdrachtgevers in heel Nederland. Op deze manier zoeken we naar de werkplek die voldoet aan jouw wensen. Je gaat bij de opdrachtgever in dienst, Interchange is hierbij de bemiddelaar. Voordat je definitief ja zegt tegen een nieuwe baan, kan je altijd een dagje meelopen om te kijken of het iets voor je is.

Wanneer je via ons een nieuwe baan vindt, krijg je van ons een startpremie van 1500 euro! Dit bedrag is bruto en naar rato van de aanstelling en wordt na jouw proeftijd netjes aan je overgemaakt.

Meer informatie?

Wil je meer informatie of vrijblijvend een keer kennis maken? Neem dan contact op met onze recruiter Richard van Baarlen (06-30645645 of richard@interchange-vacatures.nl) of meld je aan op onze website:

www.inter-change.nl