CSA medewerker regio Midden Nederland

TMI vacature CSA

Voor diverse van onze opdrachtgevers in regio midden Nederland zijn wij op zoek naar een flexibele, ervaren CSA medewerker. Ben jij toe aan een nieuwe stap? Wil je daarbij graag meer afwisseling in je werk, diverse omgevingen zien en graag ook uitstekende arbeidsvoorwaarden? Kom dan detacheren via TMI!

Detacheren

Werken op basis van detachering betekent dat je een vast dienstverband ontvangt bij TMI, waarna je via ons bij verschillende opdrachtgevers aan de slag gaat. Dit zijn vaak ziekenhuizen in regio midden Nederland. De duur van de opdrachten verschilt, soms zijn dit enkele weken, maar vaak ook meerdere maanden. Je hebt hierdoor afwisseling, maar toch ook zekerheid!

Detacheren betekent ook dat we je zeer goede voorwaarden kunnen bieden. Zo verdien je bij ons een bovengemiddeld (CAO++) salaris! Daarnaast kan je bij een contract vanaf 24 uur per week ook nog eens een leaseauto krijgen. Het contact met TMI verloopt via jouw vaste contactpersonen, zodat je altijd weet wie je kan bereiken indien je vragen hebt. Wil je meer weten? Reageer dan zo spoedig mogelijk op deze vacature voor meer informatie of een vrijblijvend kennismakingsgesprek!

Jouw profiel:

• Jij hebt een studie afgerond tot CSA medewerker;
  • Jij hebt minimaal twee jaar recente werkervaring als CSA medewerker;
  • Jij hebt ervaring in het reinigen en desinfecteren van scopen;
  • Je hebt een flexibele instelling, goede communicatieve vaardigheden en staat stevig in je schoenen.

Wij bieden jou:

• Een dienstverband op basis van detachering, aantal uur is in overleg;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, waaronder een bovengemiddeld salaris;
  • De mogelijkheid van een leaseauto bij een dienstverband vanaf 24 uur per week;
  • Veel afwisseling in je werk, doordat je aan de slag gaat in diverse werkomgevingen;
  • Jaarlijks leuke uitjes met TMI collega’s;
  • Uitstekende persoonlijke begeleiding vanuit ons enthousiaste team van recruiters, accountmanagers en backoffice.

Interesse in deze vacature?

Ben je geïnteresseerd in deze vacature en voldoe je aan bovenstaande punten? Dan gaan we graag met je in gesprek over de mogelijkheden! Neem voor vragen contact met ons op via onderstaande contactgegevens, of meld je aan via onderstaande aanmeldknop!

Tessa Bonhof
Recruiter