CSA medewerker gedetacheerd

Interchange vacature

Wat zijn je werkzaamheden?

Op de Centrale Sterilisatie Afdeling (CSA) wordt het instrumentarium dat gebruikt wordt bij operatieve ingrepen gereinigd, gedesinfecteerd en (het belangrijkste) gesteriliseerd. Je bent als het ware de voorbereiding voor de operatiekamer. Jouw taak is om te zorgen dat de operatiekamers het instrumentarium op tijd weer kunnen gebruiken.

Wat verwachten we

We verwachten dat je de opleiding tot CSA medewerker hebt afgerond of bijna afgestudeerd bent. Eventuele ervaring is een bonus, maar is zeker geen harde eis. De meeste opdrachten zullen in de regio Noord- of Zuid-Holland zijn, het zou dus kunnen zijn dat je voor bepaalde opdrachten een stukje moet reizen.

Wij bieden iets unieks

Je ontvangt van ons functiegroep FWG 45, afhankelijk van je ervaring loopt dit op tot 3000 euro bruto per maand op fulltime basis. Verder is een onbepaalde tijdscontract bespreekbaar, dit gaat in overleg met de opdrachtgever. Ook ontvang je een reiskostenvergoeding ter compensatie voor de gemaakte kilometers en kunnen we samen kijken naar de mogelijkheden voor een leaseauto.

Meer informatie?

Wil je meer informatie of vrijblijvend een keer kennis maken? Neem dan contact op met onze recruiter Richard van Baarlen (06-30645645 of richard@interchange-vacatures.nl) of meld je aan op onze website:

www.inter-change.nl